۰

استفاده از همه گرایش‌‌ها، سلایق و قومیت‌ها کارآمدی دولت دوازدهم را به دنبال دارد

نماینده مردم خاش میرجاوه و کورین در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از همه گرایش‌‌ها، سلایق و قومیت‌ها کارآمدی دولت دوازدهم را به دنبال دارد و اگر دولت به این امر مهم توجه نکند به اهدافش نخواهد رسید.
استفاده از همه گرایش‌‌ها، سلایق و قومیت‌ها کارآمدی دولت دوازدهم را به دنبال دارد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،دولت دوازدهم باید از همه ظرفیت‌ها و استعداد‌ها و علایق و جناح های سیاسی در کابینه خود استفاده بکند زیرا اگر فقط از یک جناح خاص استفاده بکند دراصل یک جناح را کنار گذاشته و این خود تضاد اخلاقی و فکری را ایجاد می‌کند و حاشیه‌هایی برای دولت ایجاد می‌شود که مجبور است به دفاعیات و مقابله با بعضی گرایش‌ها بپردازد اما اگر از همه گرایشهای سیاسی و علایق و سلایق با توجه به صلاحیت لیاقت، شایستگی تجربه و تخصص استفاده کند در اهداف و برنامه های کوتاه مدت، بلندمدت و میان مدت خود موفق خواهد شد و در موعد مقرر برنامه هایش اجرا خواهد شد.
نماینده مردم خاش میرجاوه وکورین در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دولت به این امر مهم مبادرت نکند درکل به اهدافش نخواهد رسید و مشکلاتی را در پیش روی خواهد داشت و باعث می‌شود که برنامه‌هایش به تاخیر بیفتد مخصوصا که دراین دولت باید برنامه ششم پنج ساله توسعه کشور فصل به فصل وبند به بند و در موعد و مکان مقرر باید اجرا کند.
وی ادامه داد: بنابراین بنده به عنوان خادم مردم و قانونگذار در خانه ملت و دوستدار واقعی نظام و انقلاب که آرزوی موفقیت می‌کنم برای دولت دوازدهم به صورت دوستانه به گروه مشاوره و تیم دکتر روحانی توصیه می‌کنم که در انتخاب کابینه هم از نیروهای جوان و فعال هم از نیروهای کارکشته و با تجربه و هم از بانوان استفاده کند تا هم  تجربیات گذشتگان را داشته باشیم و هم تکنولوژی و برنامه‌ها و ایده‌های جدید جوانان را و هم با توجه به اینکه بانوان نصفی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند از ظرفیت بانوان در مدیریت کلان و کوچک استفاده کنیم.
کرد افزود: دولتی کار آمد خواهد  بود که با تدبیر واقعی باشد نه شعاری و وقتی حرف از تدبیر می‌زند یعنی اینکه باید از قشرها، اقوام، مذاهب و گرایش‌ها با توجه به صلاحیت، تجربه، لیاقت و تخصص استفاده کند و نگذارد در دولت بعضی از گرایش‌های سیاسی سهم خواهی کنند.
سخنگوی فراکسیون نمایندگان مستقل شورای اسلامی اظهار داشت: در این میان رعایت دقیق قانون اساسی را به عنوان مبنای کار خود قرار بدهد زیرا در قانون اساسی بیان شده که از همه اقوام، زبان‌ها و مذاهبی که در کشور ایران تحت عنوان ملت ایران و دلسوزان نظام و ایران اسلامی هستند استفاده کند و همه اقوام نه اینکه سهم خواهی بکنند بلکه حق قانونی آنهاست و اگر در جایی از اقوام تاکنون استفاده نشده این خود عدم رعایت قانون اساسی بوده است.
کرد ادامه داد: دولت دوازدهم باید چالش‌ها، کاستی‌ها، کمبودها را در این دولت برطرف کرده و اجرای قانون را در این دوره به صورت عادلانه رعایت کند.
کرد خاطرنشان کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید بر این است که از دو قطبی بپرهیزند زیرا ایجاد فکر دوقطبی و دوقطبی بودن سم، بحران و درد است برای این مملکت و دولت را به بیراهه می‌کشاند و باعث میشود دولت به جای اینکه دنبال پیشرفت باشد به دنبال حاشیه برود و پاسخگوی حاشیه ها شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 440077
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *