۰
بخشدار مرکزی خاش:

۸ پروژه با اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد ریال در بخش مرکزی خاش به بهره برداری رسید

بخشدار مرکزی خاش گفت: 8 پروژه کشاورزی و خانه محرومین در بخش مرکزی خاش در گرامیداشت هفته دولت با حضور امام جمعه و فرماندار و مسئولان محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.
۸ پروژه با اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد ریال در بخش مرکزی خاش به بهره برداری رسید
مجتبی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: شش واحد مسکن محرومین زیر پوشش بهزیستی با 108 میلیون تومان هزینه، یک واحد مرغداری و یک واحد پرورش کبک هر کدام با هزینه 7 میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شدند.
 
وی بیان کرد: با نگاه بلند و وسیع امام راحل(ره)، تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، همت مسئولان نظام و حمایتهای گسترده ملت شاهد ارتقای شاخصهای توسعه ای در کشور هستیم.
 
شجاعی خاطرنشان کرد: مزیت و شاخصه مهم انقلاب همین وحدت و همدلی و قرار گرفتن دولت در کنار ملت است و توسعه علمی منطقه و انجام خدمات و اقدامات گسترده نظام در ابعاد مختلف در کنار وجود مردمان خوب و اخلاق مدار و دارای غنای فرهنگی بسیار بالا شاخصهای خدمت را در منطقه ارتقاء بخشیده است.
 
* دولت باید به مسئله تولید و اشتغال توجه ویژه ای داشته باشد
امام جمعه شهرستان خاش نیز در ادامه بیان کرد: دولت باید به مسئله تولید و اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران توانمند بومی توجه کند و در این راستا با ارائه تسهیلات و رفع موانع از آن ها حمایت کند تا از کار دلسرد و ناامید نشوند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان گفت: کمک به اقشار ضعیف و مستضعف یکی از اهداف 38 ساله امام خمینی(ره) بود و تلاش نظام بر این است تا حداقل شرایط و امکانات را برای این قشر از جامعه محیا کند تا از جابجایی و مهاجرت افراد جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پروی از فضایل امام راحل است، اذعان کرد: کرامات امام خمینی(ره) تاثیر و نقش به خصوصی در تصویرکشیدن دیدگاه مذاهب اسلامی به دشمنان داشته است.
 
* در هفته دولت 18 پروژه کشاورزی در خاش افتتاح می شود
حمزه کرد جانشین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش گفت: در هفته دولت 18 پروژه کشاورزی در این شهرستان در مباحث توسعه باغات، شیلات، آبیاری نوین و غیره با با هزینه 15 میلیارد ریال افتتاح می شوند.
 
* افتتاح مجتمع صنعتی پرورش کبک با اعتبار 7 میلیارد ریال
مجید جمالزهی سرمایه گذار بخش خصوصی و مالک پروژه پرورش کبک گفت: این پروژه با هفت میلیارد ریال اعتبار ایجاد و ظرفیت پرورش حدود شش هزار قطعه کبک در هر دوره و اشتغال برای 12 نفر را دارد.
 
* افتتاح پروژه مرغداری 20 هزار قطعه ای روستای اسماعیل آباد خاش
آریان شادمان مجری پروژه مرغداری 20 هزار قطعه ای اسماعیل آباد بخش مرکزی خاش گفت: برای اجرای این پروژه افزون بر هفت میلیارد ریال از سرمایه بخش خصوصی هزینه شده است.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 441034
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *