۰
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی:

تحریم های جدید ثابت کرد آمریکا دروغ‌گو و بدعهد است/ برجام تنها دلخوشي و وعده پوچ به مردم بود

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های جدید ثابت کرد آمریکا دروغ‌گو و بدعهد است که باید وزارت خارجه با این گستاخی های آمریکا و وضع تحریم های جدید برخورد و پاسخ محکمی بدهد.
تحریم های جدید ثابت کرد آمریکا دروغ‌گو و بدعهد است/ برجام تنها دلخوشي و وعده پوچ به مردم بود
علی کرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به وضع تحریم های جدید علیه ایران با حداکثر آرا در آمریکا، اظهار کرد: تحریم های جدید که به نام مادر تحریم ها لقب گرفته است مصداق بارز بی حیایی و بی اعتمادی به آمریکا است  و استکبار جهانی از زمان امضا و سپس اجرای برجام تلاش کرده تا ایران را از بهره‌مندی از منافع خود محروم کند و در این زمینه در عرصه‌‌های مختلف کارشکنی کرده و وضع تحریم های جدید نیز از همین کارشکنی هاست.
 
وی بیان کرد: دولت باید بداند که برجام هيچ دستاوردي براي مردم ايران نداشته و آمریکا تنها به فکر منافع خود و رژیم آمریکا قدرت راهبردی ایران را نشانه گرفته است.
 
کرد با بیان اینکه باید ایران اسلامی در برابر بدعهدی های آمریکا ایستادگی کند، گفت: با تحریم های شب گذشته کاملاً مشخص شد که آمریکا دروغ می‌گوید و خلف وعده می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: بارها و بارها مسئولان آمریکای به دروغ گفته اند که تحریم ها را بر می داریم اما نه تنها این تحریم ها برداشته نشده بلکه هر روز نیز بر تعهدیدات، تحریم ها و گستاخی های آنان افزوده شده است.
 
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید آمریکا را باید با جنایتش در دنیا رسوا کردٰ گفت: بدون شک هدف اصلی و اساسی آمریکا از تحریم های جدید کنار کشیدن ایران اسلامی از صحنه سیاسی و بین المللی است.
 
وی با بیان اینکه پشت پرده تمامی تحریم های شب گذشته استکبار جهانی علیه ایران اسلامی لابی صهیونیستی است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی با توطئه ها و ترفندهای شوم خود مجلس سنای آمریکا را هدایت می کند و تنها به فکر تحریم های بیشتر علیه کشور ایران اسلامی و ضعیف کردن این کشور و کنترل قدرت ایران در خاورمیانه هستند .
 
کرد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از سوی ایران اسلامی همواره احساس خطر و هراس دارد، اذعان کرد: کشورهای غربی و به خصوص آمریکای جنایتکار و خبیث هرگز قابل سازش و مذاکره نیستند و باید دولت به این مسئله مهم توجه کند.
 
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدارها و سخنرانی های ارزشمند خود به دفعات متعدد بر بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا تاکید فرمودند و نمونه بارز این فرمایشات را با تصویب تحریم های پیچیده و گسترده شب گذشته در مجلس سنای آمریکا را شاهد بودیم.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 440355
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *