۰

رحیمی: سفر هوایی مشکل همه کشورهای شرکت‌کننده است/ وضعیت مالی خوب نیست

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت: غیر از مسئله پرواز که برای ما نگرانی ایجاد کرده، وضعیت مالی برای بازی های داخل سالن آسیا هم خوب نیست.
رحیمی: سفر هوایی مشکل همه کشورهای شرکت‌کننده است/ وضعیت مالی خوب نیست
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،اصغر رحیمی درباره جلسه با سفیر ترکمنستان اظهار داشت: در این جلسه در خصوص تسهیلاتی که قرار بود کشور میزبان بدهد صحبت کردیم. هم درباره ویزا در خصوص ورزشکارانی که بعدا اضافه می‌شوند و هم درباره مسئله پروازها صحبت شد.
وی افزود: با توجه به اینکه مسیر رفت و برگشت به صورت هوایی و زمینی است، اگر ترکمنستان بتواند پرواز داخلی بگذارد برای ما خوب است. این مسائل را به سفیر ترکمنستان گفتیم و او قرار شد این موضوع را با مسئولان کشورش در میان بگذارد.
رحیمی با اشاره به اینکه بیشتر کشورهای شرکت‌کننده در بازی‌های داخل سالن آسیا با خط هوایی مشکل دارند، عنوان کرد: همه کشورهای اقیانوسیه و آسیا با این موضوع مشکل دارند و در سمینار سرپرستان کاروان مشخص شد متاسفانه این مشکل برای همه کشورهاست. البته شرایط ما نسبت به بقیه کشورها بهتر است و حداقل از طریق سفر زمینی می‌توانیم به این کشور سفر کنیم.
رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در ادامه صحبت‌هایش درباره ثبت‌نام اولیه کاروان ایران، عنوان کرد: حدود 500-600 نفر را در لیست اولیه به کمیته برگزاری بازی‌ها معرفی کرده‌ایم. به جز دنس اسپورت در تمامی رشته‌ها ثبت‌نام کردیم، اما تیرماه در جلسه‌ای که در عشق‌آباد داریم ثبت‌نام ماقبل نهایی صورت می‌گیرد. احتمالا کاروان ایران در این بازی‌ها 300 نفره باشد.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های ترکمنستان همچنین با اشاره به جلساتی که از امروز با 3 فدراسیون برگزار می‌شود، عنوان کرد: قرار است مسئولان فدراسیون‌ها، مربیان و همین طور مدیران تیم‌های ملی 3 فدراسیون از جمله دوومیدانی، دوچرخه‌سواری و شنا امروز در کمیته حضور داشته باشند تا مسائل فنی را بررسی کنیم. یک جلسه نیز با ستاد عالی با حضور وزیر ورزش خواهیم داشت تا درباره ریز مسائل صحبت کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که پاداشی برای مدال‌آوران در نظر گرفته شده یا خیر، خاطرنشان کرد: این موضوع را باید ستاد عالی بررسی و مصوب کند که در جلسات آینده در این باره صحبت می‌کنیم.
رحیمی همچنین درباره شرایط مالی کمیته برای حضور در بازی‌های داخل سالن، اظهار داشت: شرایط مالی زیاد خوب نیست. غیر از مسئله پرواز که ما را با مشکل روبه‌رو کرده، مسئله دیگر بحث مالی است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 439216
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *