۰

سفر به دنیای شگفت‌انگیز زنبورها، مورچه‌ها، عنکبوت‌ها و پروانه‌ها

مجموعه چهار جلدی سفر به دنیای حشرات پرنده از سوی نشر کتاب جمکران منتشر شد.
سفر به دنیای شگفت‌انگیز زنبورها، مورچه‌ها، عنکبوت‌ها و پروانه‌ها
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،مجموعه چهار جلدی «به دنبال مورچه‌ها، زنبورهای عسل، عنکبوت‌ها و پروانه‌ها» از سوی نشر کتاب جمکران روانه بازار کتاب شد.
 
کتاب «به دنبال مورچه‌ها» دنیای مورچه‌ها را از زبان یک مورچه بیان می‌کند. مورچه‌هایی که هر کدام وظیفه‌ای را به عهده دارند و نام‌هایی هم برای آنها گذاشته شده است.
«به خاطر وجود مورچه‌ها، جنگل‌ها، مزرعه‌ها و دشت‌های سیاره ما باقی مانده گیاهی و جانوری تمیز می‌شود و پاکیزه می‌ماند.»

همچنین کتاب «به دنبال زنبورهای عسل» نیز به زندگی پرماجرای زنبورهای عسل اشاره دارد. این کتاب که برای گروه سنی «ج» مناسب است سعی دارد تا زندگی پر افت و خیز این موجودات را واکاوی کند.
«به خاطر وجود زنبورهای عسل بیشتر گل‌ها گرده افشانی می‌شوند و به میوه و دانه تبدیل می‌شوند. زنبورها مدام به ما موم و عسل هم می‌دهند.
عسلی که خداوند از آن به عنوان درمان و شفا یاد می‌کند.»
کتاب «به دنبال پروانه‌ها» به دنبال پروانه‌ها می‌رود تا زندگی آن‌ها را از پس داستانی کودکانه روایت کند. این اثر برای گروه سنی «ج» مناسب بوده که با تصویرهای آن کمک می‌کند تا زندگی آنها بهتر روایت شود.
«خداوند در خلقت پروانه، هماهنگی خاصی با دیگر آفریده‌های خودش قرار داده است، که مثلا به کمک پروانه‌ها و حضور آنها می‌توانند به میوه و دانه تبدیل شوند. پروانه‌ها از نظر رنگ و شکل از پر تعدادترین موجودات هستند که تقریبا در همه کره زمین دیده می‌شوند.»
همچنین کتاب «به دنبال عنکبوت‌ها» نحوه زندگی عنکبوت‌ها را از نزدیک بررسی می‌کند و با زبانی ساده شرح می‌دهد. این مجموعه چهار جلدی با ترجمه هدی حشمتیان و تصویرگری دانیل هووارث منتشر شده است.
بر اساس این گزارش هر کدام از این کتاب‌ها در 38 و با قیمت 3 هزار تومان از سوی نشر کتاب جمکران منتشر شده است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 438721
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *