۰

یأس و ناامیدی در فیلم‌ها ارمغان دولت یازدهم/ به حجت‌الاسلام رئیسی رأی می‌دهم

علیرضا سربخش کارشناس فرهنگی گفت: در این دولت که با شعار امید روی کار آمد حدود ۵۰ درصد از فیلم‌ها یاس و ناامیدی به مخاطب انتقال می‌دهد.
یأس و ناامیدی در فیلم‌ها ارمغان دولت یازدهم/ به حجت‌الاسلام رئیسی رأی می‌دهم
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،علیرضا سربخش‌ کارشناس فرهنگی درباره حضور مردم در انتخابات پیش‌رو گفت:  مردم و حضورشان تعیین کننده است  هر رای که به صندوق می‌ریزد، گویا موشکی است  که به سمت آمریکا و صهیونیسم شلیک می‌کنند.  آراء مردم حتماً  تعیین کننده است و مردم می‌دانند در واقع یک نوع پاسداری از انقلاب و اسلام است و در روز 29 اردیبهشت با مشارکت گسترده مردم مواجه هستیم.
وی درباره وضعیت فرهنگ در دولت یازدهم گفت: در واقع باید بگوییم  دولت یازدهم نتوانست به خوبی از ارزش ها و باورهای اسلام و انقلاب اسلامی محافظت کند . از این دولت  که خود را متضمن آزادی می‌دانند و می گویند ما آزادی را برای فرهنگ و هنرمندان به ارمغان آوردیم، باید  سوال کنیم از روز  اول مدعی بودید اما  چرا در سال سوم اقدام به برکناری وزیر ارشاد کردید؟ آیا او این ماموریت آزادی را انجام نمی داد؟ به چه  عنوان او را عوض کردید ؟  اگر اینطور نبود چرا دولت یازدهم اقدام به این کار کرد و به سمتی حرکت کرد که در فیلم های سینمایی به سمت تشویق جوانان به مهاجرت رفتند. در ادامه تغییرها  مجبور شدید رئیس سازمان سینمایی را عوض کنید. اگر خوب دقت کنیم فضای فرهنگی کشور را می توان اینگونه تشبیه کرد: در هوا ریزگردها منتشر شده و به مردم بگویند بیایید در این هوا ورزش  و تنفس کنید شما به مردم خیانت کردید و کاری که دولت یازدهم در این ارتباط انجام داد به مانند این بود که در هوای آلوده ریزگردها به مردم گفتید ازاین هوا استفاده کنید. باید هوا را از ریزگردها پاک کرد بعد مردم را تشویق کرد که در هوای پاک تنفس کنند و  محصول فرهنگی را ببینید. باید بگویم عرصه فرهنگ عرصه‌ای نیست که هر کسی بخواهد در آن حضور داشته باشد واثر  تولید کند . 
کارشناس فرهنگی در ادامه تاکید کرد: در همین جشنواره سی و پنجم فیلم فجر  86 درصد فیلم های بخش مسابقه یا اکران شده در بخش‌های دیگر چهره زیبای جمهوری اسلامی را نازیبا جلوه می دهد. در این دولت که با شعار امید روی کار آمد حدود 50 درصد از فیلم ها یاس و ناامیدی به مخاطب انتقال می‌دهد. 
علیرضا سربخش در خاتمه درباره کاندیدای اصلح در میان نامزدهای ریاست جمهوری گفت: به نظرم آن کسی که شجاع است، استکبار ستیز و صهیونیسم ستیز است و می تواند از ارزش ها و باورها  حمایت کند و کسی که در مورد بیگانه به خوبی استقلال را حفظ کند و  عزت را برای مردم جمهوری اسلامی و نظام اسلامی به ارمغان بیاورد چنین خصوصیاتی را باید  در وجود آقای رئیسی خلاصه کنیم. روز جمعه به ایشان رای می دهم و مطمئنم در این خصوص مردم هم به او تأسی می کنند و به ایشان رای خواهند داد.  
انتهای پیام/ 
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 438678
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *