۰

جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در بندرعباس برگزار می‌شود

مسئول اجرایی جشنواره اسوه های صبر و مقاومت گفت: جشنواره اسوه های صبر و استقامت با محوریت الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی برای چهارمین سال متوالی در بندرعباس برگزار می شود.
جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در بندرعباس برگزار می‌شود
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،منیر محمدی مسئول اجرایی جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در گفت و گو با خبرنگار زنان شهید، از برگزاری چهارمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت خبر داد و گفت: جشنواره اسوه های صبر و استقامت با محوریت الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی برای چهارمین سال متوالی با حضور سرکار خانم دکتر احتسابی و خواننده جوان انقلابی میلاد هارونی برگزار می شود.
مسئول اجرایی جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت اظهار داشت: این برنامه با مشارکت سازمان بسیج جامعه زنان استان هرمزگان؛ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و همچنین واحد پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام استان در  چهارشنبه 18 اسفند امسال در محل تالار شهید آوینی بندرعباس واقع در بلوار ساحلی برگزار می شود.
محمدی بیان کرد: این مراسم با توجه به کنگره‌ی «هفت هزار زن شهید کشور» که در اسفندماه ۱۳۹۱ برگزار شد، برپا می‌شود و حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) در پیامی به این کنگره نقش زن مسلمان ایرانی در معرفی الگویی جدید از «زن» را تاریخ‌ساز خواندند و با اشاره به ظهور هزاران زن با روحیه‌ی کربلایی در صحنه‌ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بیان کردند: اقتدار و جَذبه‌ی تازه‌ای به برکت خون این زنان مجاهد در عصر جدید، ظهور کرده است که دیر یا زود در سرنوشت و جایگاه زنان جهان، اثرگذار خواهد شد.
وی با اشاره به بخشی از پیام رهبر انقلاب افزود: شیر زنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، «زن نه شرقی، نه غربی» است، زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می‌توان زن بود، عفیف، محجبه، شریف و درعین حال، در متن و مرکز بود، می‌توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه‌داشت و در عرصه‌ی سیاسی و اجتماعی نیز سنگرسازی‌های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.
زنانی که اوج احساس و لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد و شهادت و مقاومت درآمیختند و مردانه‌ترین میدان‌ها را با شجاعت و اخلاص و فداکاری خود فتح کردند.
مسئول اجرایی جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و حضرت زینب(سلام الله علیها) نمونه کامل اسوه های صبر و استقامت می‌باشند و در این مراسم از همسران و مادران شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان با حضور جمع کثیری از آحاد جامعه تقدیر بعمل می آید.

انتهای پیام/دانا
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 437269
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *