۰

اطلاع‌رسانی ثبت‌نام از دانش آموزان مدارس در طرح اوقات فراغت آغاز می‌شود

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: اطلاع‌رسانی ثبت‌نام از دانش آموزان در طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از نیمه دوم فروردین سال 96 با حضور نمایندگان کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در مدارس آغاز می‌شود.
اطلاع‌رسانی ثبت‌نام از دانش آموزان مدارس در طرح اوقات فراغت آغاز می‌شود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،حجت‌الاسلام مهدی پودینه سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان امروز( 8 اسفند) در نخستین جلسه اعضای ستاد طرح اوقات فراغت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سال 96 اظهار کرد: ثبت نام از دانش آموزان در طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از اول خرداد سال آینده آغاز می شود و تا 31 همین ماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه امسال 20 هزار و 103 نفر در طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری شرکت داشتند، افزود: پیش‌بینی می‌شود آمار دانش آموزان شرکت کننده در طرح اوقات فراغت سال 96 با برنامه ریزی مدون و جلسات و هماهنگی با نهادهای همسو افزایش چشمگیر داشته باشد.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، تصریح کرد: همچون سنوات گذشته دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با کانون‌های فرهنگی و هنری که قصد اجرای طرح اوقات فراغت را دارند تفاهم‌نامه منعقد می‌کند.
حجت الاسلام پودینه ادامه داد: در اقدام ابتکاری از سوی کانون های فرهنگی و هنری؛ مساجدی که توان برگزاری طرح اوقات فراغت را ندارند با رایزنی‌های که با نزدیکترین مدرسه آن مسجد صورت می‌گیرند طرح اوقات فراغت در همان مدرسه برگزار خواهد شد و دانش آموزان از فضای آموزشی و ورزشی مدرسه بهره می‌گیرند.
وی افزود: در طول برگزاری طرح اوقات فراغت، کارشناسان دبیرخانه از کم و کیف برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری بازدید به عمل می‌آورند.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان کرد: در این دوره از طرح اوقات فراغت دانش آموزان در کلاس‌های قرآن، احکام و خطاطی شرکت خواهند داشت و نیز اردوهای درون شهری و برون شهری و دیدن از اماکن گردشگری و توریستی پیش‌بینی شده است.
پودینه گفت: دبیرخانه‌ کانون‌های فرهنگی و هنری استان این آمادگی را دارد با هماهنگی با دفتر تبلیغات طبق تفاهم نامه دفتر تبلیغات و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری کشور برای کلاس‌های احکام، روحانی به مساجد اعزام کند.
گفتنی، دومین جلسه اعضای ستاد طرح اوقاف فراغت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با دستورهم اندیشی محتوای اوقات فراغت به زوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 436903
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *