۰

شریف: شرایط جوی برخلاف تصورمان بود/ ناراحتم؛ غافلگیر شدیم!

بازیکن تیم والیبال ساحلی قطر گفت: وزش باد و بارش باران در جزیره کیش برخلاف تصورات مان بود.
شریف: شرایط جوی برخلاف تصورمان بود/ ناراحتم؛ غافلگیر شدیم!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،یونس شریف، ملی‌پوش تیم والیبال ساحلی قطر درمورد شکست در دیدار با روسیه و حذف از مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی گفت: انتظار شکست مقابل تیم روسیه را نداشتیم و برای پیروزی به مصاف این تیم رفته بودیم. حریف روسی ما در دقایق حساس مسابقه تمرکز بیشتری روی بازی داشت و توانستند با دریافت‌های خوب خود حملات ما را ختثی کنند. با این حال از شکست در این دیدار بسیار ناراحتم و باید بگویم خیلی غافلگیر شدیم.
وی با اشاره به قهرمانی تیم قطر در دوره قبلی این مسابقات گفت: من سال گذشته به همراه هم تیمی دیگری به این مسابقات آمده بودم و توانستیم قهرمان شویم. البته باید به این موضوع اشاره کنم که سطح تیم‌ها نسبت به دوره قبل بالاتر رفته  است.
ملی پوش والیبال ساحلی قطر، عنوان کرد: تمام تیم ها در این دوره با قدرت آمده اند، چراکه سطح رقابت ها به 3 ستاره تغییر کرده است. تمام شرایط در ایران برای برگزاری این مسابقات مناسب است. ما سال گذشته هم در کیش بودیم، اما آن زمان شرایط جوی کمی بهتر بود، هرچند ما به این شرایط عادت داریم.
بازیکن تیم قطر درباره شرایط میزبانی ایران گفت:ایران سال قبل هم میزبانی خوبی از این رقابت‌ها داشت. امسال هم شرایط میزبانی خوب است. آب و هوای کیش کمی عجیب بود و برعکس تصورات ما باران و باد شدیدی داشت که روی روند کار ما بی‌تاثیر نبود.
شریف که به همراه هم تیمی اش به عنوان مدافع عنوان قهرمانی از دور رقابت ها کنار رفت درخصوص این موضوع افزود: به هر حال همیشه شکست ناراحت کننده است. دوست داشتیم مانند سال گذشته به فینال برسیم، اما شرایط برای ما فراهم نشد. تیم های قدرتمند دیگری حضور دارند که می توانند امسال به قهرمانی برسند.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 436751
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *