۰

افتخار می‌کنم سرمربی تیم بزرگ تراکتورسازی شدم/ ایمان دارم می‌توانیم روزهای خوبی برای پرشورها رقم بزنیم

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز حضورش در این تیم را افتخاری بزرگ دانست و عنوان کرد از بازگشت به تیم سابقش بسیار خوشحال است.
افتخار می‌کنم سرمربی تیم بزرگ تراکتورسازی شدم/ ایمان دارم می‌توانیم روزهای خوبی برای پرشورها رقم بزنیم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،یحیی گل‌محمدی  درخصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: به هر حال پیشنهادی از سوی مدیریت باشگاه تراکتورسازی به بنده شد که به عنوان سرمربی این تیم قبول مسئولیت کنم و البته پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما دلایل زیادی برای انتخاب تراکتورسازی داشتم و خیلی خوشحالم که پس از مدت‌ها به این تیم برگشتم.
وی ادامه داد: اولین عاملی که باعث شد به پیشنهاد تراکتورسازی جواب مثبت بدهم، حضورم در این تیم به عنوان بازیکن بود چراکه من فوتبالم را از تراکتور شروع کرده‌ام و از این تیم به عنوان پدیده معرفی شدم. هدایت تیم بزرگ تراکتورسازی افتخاری عظیم در کارنامه مربیگری من خواهد بود و از همه مهم‌تر هواداران پرشور در آذربایجان مرا ترغیب کردند تا مجدداً به تبریز برگردم و مطمئنم در فصل آتی پرشورتر از قبل تیم‌شان را حمایت خواهند کرد.
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره چالش بزرگ پیش‌رویش و محرومیت از جذب بازیکن در این تیم اذعان داشت: با حکمی که فیفا برای‌مان صادر کرده قطعاً مشکلاتی را خواهیم داشت و با اینکه نمی‌توانیم در نقل‌ و انتقالات فعالیت داشته باشیم ولی ایمان دارم با بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که داریم، می‌توانیم روزهای خوبی را برای تراکتورسازی و هوادارانش رقم بزنیم.
وی متذکر شد: اگر به همدیگر اعتماد داشته باشیم و با تمام توان کار کنیم، محرومیت، اثر و خللی در کار ما ایجاد نخواهد کرد. من از هواداران می‌خواهم به ما زمان بدهند چون در هفته‌های اول شاید نتوانیم خوب کار کنیم و این طبیعی است اما رفته، رفته شرایط‌مان بهتر خواهد شد.
گل‌محمدی تأکید کرد: ما نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و فکر نمی‌کنم این محرومیت روی خواست و اراده ما تاثیر بگذارد. ما شبانه روز وقت خواهیم گذاشت و با تمام وجود کار خواهیم کرد تا بتوانیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.
مربی جوان و آینده‌دار تراکتورسازی درخصوص برنامه خود در این تیم تصریح کرد: به اعتقاد من این تیم احتیاج به نیروی جوان دارد تا بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد، لذا تمام سعی‌مان را خواهیم کرد تا تیمی با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه‌ را روانه لیگ کرده و با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت هواداران نتایج خوبی را برای این عزیزان رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه شناخت خوبی از بازیکنان تراکتورسازی دارد، ابراز داشت: کار کردن با بازیکنانی که تراکتورسازی دارد، آرزوی هر مربی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و اتفاقاً شناخت خیلی خوبی از آنها دارم و معتقدم هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارند.
گل‌محمدی در رابطه با وضعیت سنگربان تیمش نیز گفت: من هنوز موفق نشدم با دایی و مسئولان سایپا در این مورد صحبت کنم و باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. مسلماً ما به این بازیکن نیاز داریم و تلاش‌مان را می‌کنیم تا رضایت سایپا را برای جذب او جلب کنیم. اگر هم این امکان برای ما فراهم نشد مشکل حادی ایجاد نمی‌شود و به دو دروازه‌بان دیگر تیم ایمان دارم و به آنها اعتماد خواهیم کرد.
سرمربی بومی تراکتورسازی در خاتمه درباره انتخاب دستیارانش و حضور در تبریز خاطرنشان ساخت: هنوز درخصوص انتخاب همکارانم به جمع‌بندی نهایی نرسیدم اما سعی خواهم کرد از نفراتی استفاده کنم که به موفقیت تراکتورسازی کمک کنند و در این راه روی نفرات بومی هم حساب کرده‌ام. من هفته آینده به تبریز می‌آیم و ابزارهایی که نیاز دارم را به آقای آجورلو معرفی می‌کنم تا با تهیه آن‌ها تمرینات‌مان را از 17 یا 18 خرداد شروع کنیم.
 
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 439032
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *