۰

لزوم یادآوری خاطرات حماسی دوران دفاع مقدس برای نسل جدید

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: کسانی که در جبهه‌ها بودند باید خاطرات حماسی دوران دفاع مقدس را به نسل جدید و آینده یادآور شوند تا افتخارات شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل انتقال یابد.
لزوم یادآوری خاطرات حماسی دوران دفاع مقدس برای نسل جدید
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امشب در مراسم سی‌امین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم میرحسینی که در حسینه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: در استان و شهرستان زاهدان خلاء حسینه‌ای به مانند "عاشقان ثارالله" وجود داشت که این خلاء با راه‌اندازی آن رفع شد و نخستین مراسم این حسینیه به نام سردار شهید اسلام حاج قاسم میرحسینی ثبت شد و مایه برکت خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: شهید میرحسینی در جبهه هرچه داشت در طبق اخلاص گذاشت.
وی گفت: کسانی که در جبهه‌ها بودند باید خاطرات حماسی دوران دفاع مقدس را به نسل جدید و آینده یاد آور شوند تا افتخارات شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل انتقال یابد.
فرمانده قرارگاه جنوب شرق سپاه نیز در این مراسم اظهار کرد: شهید میرحسینی تنها متعلق به سیستان و بلوچستان نیست بلکه او به عنوان شهید لشکر ۴۱ ثارالله و شهید جمهوری اسلامی ایران شناخته میشود و به همه تعلق دارد.
سردار محمد مارانی افزود: هیچ الگویی بهتر از شهید میرحسینی برای الگو پذیری در زندگیمان در تمامی ابعاد نداریم.
وی گفت: هنوز برای شناساندن شخصیت این شهید بزرگوار و الگو سازی وی اقدام خاصی نکرده ایم؛ یکی از اولویت‌های ما الگو سازی این شهید برای نسل جدید است.


انتهای پیام/فارس
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 436743
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *