۰

بیکاری در جامعه بیداد می‌کند نباید واقعیت‌ها را پشت گوش انداخت/ مسؤولان آمارهای دروغ به مردم ندهند

امام جمعه زاهدان گفت: بیکاری در جامعه بیداد می‌کند نباید واقعیت‌ها را پشت گوش انداخت، 43 ماه از برجام گذشت باید ببینیم دولت مشکلات بیکاری مردم را تا چه حد می‌تواند حل کند.
بیکاری در جامعه بیداد می‌کند نباید واقعیت‌ها را پشت گوش انداخت/ مسؤولان آمارهای دروغ به مردم ندهند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به تشریح سجایای حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.
امام جمعه زاهدان اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) سختی‌های فراوان را تحمل کردند و در همه زمینه‌ها بهترین الگو برای بانوان هستند.
وی گفت: دشمنی و گزندی که به نسل فاطمه(س) و فرزندان پیامبر (ص) وارد شد در هیچ نسلی نمی‌توان نام برد که از جمله نمونه‌های آن در واقعه کربلا و عاشورا بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمام دشمنان اسلام علیه سادات بودند اما نتوانستند فرزندان حضرت زهرا (س) را به بیراهه بکشند.
سلیمانی افزود: امروزه از نسل بنی‌امیه و بنی عباس کسی باقی نمانده که حرفی برای گفتن داشته باشد اما امروزه می‌بینید از نسل فاطمه بزرگانی وجود دارند که حرف‌هایی از اسلام و نسل پیامبر(ص) برای گفتن دارند و نمونه آن سید بزرگوار آیت الله سیستانی هستند.
وی اضافه کرد: هفته گذشته سفر ریاست محترم جمهور را به استان داشتیم و افتتاح خط لوله گاز را در زاهدان شاهد بودیم و در فاز اول که خط لوله اصلی از عسلویه به ایرانشهر و همینطور در فاز دوم از ایرانشهر به زاهدان انجام شد.
خطیب نماز جمعه زاهدان با اشاره برجام، بیان کرد: 43 ماه از برجام گذشت باید ببینیم دولت عزیز مشکلات بیکاری مردم را تا چه حد می‌تواند حل کند.
وی افزود: بیکاری در جامعه بیداد می‌کند نباید واقعیت‌ها را پشت گوش انداخت.
امام جمعه زاهدان گفت: در دولت قبل هم بیکاری وجود داشت طی این 10 سال بیکاری افزایش یافته برای ما دولت‌ها فرق ندارند چه اصلاحات باشد چه اصول‌گرا ما حرفمان نظام است دولت‌ها برای ما فرقی نمی‌کند و ما متکی به یک جبهه نیستیم فقط باید بیکاری رفع شود.
وی بیان کرد: تورم بیداد می‌کند، مسئولان به فکر باشند، آمارهای دروغ به مردم ندهند.
سلیمانی افزود: توقع مردم از دولت تدبیر و امید این است که مشکلات رفع شود، توقع رهبر معظم انقلاب از دولت قبل و این دولت این بود که از منابع کشور به بهترین نحو استفاده شود از ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات مردم استفاده شود اما متاسفانه مسئولان عمل نکردند.
امام جمعه زاهدان تاکید کرد: در یک کلام مسئولان به اقتصاد مقاومتی عمل نکردند مردم توقع دارند استانداران و فرمانداران بیایند و به سؤالات مردم پاسخ دهند.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 437059
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *