۰

میان‌وعده‌ها صدای مربی تپانچه را درآورد/ نامه به وزیر برای حل مشکلات+سند

مربی تیم تپانچه پسران در نامه‌ای به وزیر ورزش، از مشکلات مالی فدراسیون تیراندازی گلایه کرد.
میان‌وعده‌ها صدای مربی تپانچه را درآورد/ نامه به وزیر برای حل مشکلات+سند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،بعد از شکایت یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون تیراندازی بعد از دو سال دیوان عدالت اداری، انتخابات این فدراسیون را باطل کرد و مهدی مبینی از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست انتخاب شد، اما با حضور سرپرست هم نه تنها بهبودی در شرایط مالی فدراسیون ایجاد شد، بلکه مربیان و تیراندازان همچنان از شرایط نامساعد و مشکلات مالی ناراضی هستند. 
در حالی که پیش از این قرار بود تیراندازان به تعداد بیشتر در مسابقات جهانی هند شرکت کنند، اما مشکلات مالی باعث شد تا این تعداد به 8 نفر کاهش پیدا کند، اما شرایط نگران‌کننده در فدراسیون تیراندازی، وضعیت تمرینی است که به گفته ورزشکاران این نوع شرایط تمرینی، مناسب حضور در مسابقات جهانی نیست. 
نکته جالب دیگر و قابل تأمل اینکه مربی تپانچه پسران از میان‌وعده‌های فدراسیون گلایه کرد و با نامه‌ای که به وزیر ورزش نوشت، در این مورد تأکید کرد که 4 پرتقال و 4 قوطی شیر میان‌وعده ملی‌پوشان در دو روز است.
جعفرزاده در این نامه خطاب به وزیر ورزش نوشته است؛ شما روش تقسیم 4 پرتقال و 4 قوطی شیر کوچک را برای چهار نفر در 2 رور بنده آموزش دهید، آیا این پرتقال‌های خراب در دفتر شما یافت می‌شود. 
به گزارش فارس، وی همچنین تأکید کرد: اردوی تیراندازان را برای سفر به کیش هماهنگ کرده بود و در حالی که اعلام شده ورزشکاران هیچ هزینه‌ای را در کیش نپردازند و فدراسیون فقط بلیط هواپیما را تقبل کند، اما سرپرست فدراسیون با این موضوع مخالفت کرد.
با وجود اینکه ورزشکاران اعلام کردند هزینه بلیط هواپیما را هم خودشان می‌دهند، باز هم فدراسیون با این اعزام موافقت نکرد. 

انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 436571
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *