۰
نماینده مجلس نهم:

بعید می‌دانم ۱۰۰ هواپیما را به راحتی به ایران بدهند/ ضرورتی در خرید مستقیم هواپیما توسط دولت نیست

نماینده مجلس نهم با تاکید براینکه اگر این خرید ها به شکل فاینانس و غیر دولتی باشد بلامانع است، گفت: اگر خود دولت بخواهد مستقیم هواپیما خریداری کند ضرورتی ندارد و از نیاز های اولویت دار ایران نیست.
 بعید می‌دانم ۱۰۰ هواپیما را به راحتی به ایران بدهند/ ضرورتی در خرید مستقیم هواپیما توسط دولت نیست
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، موسی الرضا ثروتی در گفتگو با کار ایرانی با اشاره به حواشی پیرامون خرید هواپیما توسط دولت و اولویت های اقتصاد ایران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به مسئولان و دولت مردان در این زمینه تذکرات لازم را دادند.
وی با بیان اینکه خرید همزمان ۱۰۰هواپیما امکان ندارد و باید شرایط بررسی شود، گفت:بعید می دانم آنها به این راحتی بخواهند این ۱۰۰ هواپیما را به جمهوری اسلامی ایران بدهند.
نماینده مجلس نهم بابیان اینکه آن طور که گفته می شود خرید هواپیما توسط شرکت های بخش خصوصی و به شکل فاینانس است، گفت: اگر خرید هواپیما به روش فاینانس صورت بگیرد و شرکت های غیر دولتی باشند مانعی ندارد.
ثروتی با تاکید براینکه اگر این خرید ها به شکل فاینانس و غیر دولتی باشد بلامانع است، بیان کرد: اگر خود دولت بخواهد مستقیم هواپیما خریداری کند ضرورتی ندارد و از نیاز های اولویت دار ایران نیست و عبور از مرز  تاکیدات مقام معظم رهبری تلقی می شود.
وی تصریح کرد: هر سال حداکثر شش هواپیما به ایران اسلامی می دهند و نوسازی ناوگان هوایی هم در این راستا صورت می گیرد.
ثروتی در پایان خاطرنشان کرد: دولت اگر بخواهد این هواپیماها را خریداری کند هیچ توجیهی ندارد.
انتهای پیام/خبرگزاری راه دانا
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 433498
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *