۰
فرمانده نیروی انتظامی :

تقویت جنوب شرق کشور اولویت مهم ناجا است

فرمانده نیروی انتظامی تقویت شرق و جنوب شرق را از اولویت اصلی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم از نظر نیروی انسانی، تجهیزات دفاعی، نظامی و تجهیزات عمومی پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و برجک‌های مرزی را در جنوب شرق کشور تقویت کنیم.
تقویت جنوب شرق کشور اولویت مهم ناجا است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در کمیسیون عملیات انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، یوم الله 22 بهمن و 39 سالگی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به گستردگی مرز و با توجه به موضوع امنیت و حضور اشرار و گروه‌های مسلح و باندهای قاچاق مواد مخدر، کالا، انسان و اتباع غیر مجاز و وجود مشکلات و نیازمندی‌های استان بر رفع این خلاها تاکید کرد.
سردار اشتری تقویت شرق و جنوب شرق و به ویژه استان سیستان و بلوچستان را از اولویت اصلی عنوان کرد و گفت: تلاش میکنیم که از نظرنیروی انسانی، تجهیزات دفاعی، نظامی و تجهیزات عمومی پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و برجک‌های مرزی را تقویت کنیم.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه بر تشکیل کمیسیون ویژه شرق کشور تاکید کرد و گفت: در این کمیسیون نیازمندی‌های موجود در این منطقه احصا خواهد شد و با برنامه‌ریزی مدون و استفاده از توان دستگاه‌های مرتبط با حوزه امنیت بر رفع نیازمندی‌ها اقدام خواهیم کرد.
سردار اشتری تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که با امکاناتی که در اختیار داریم ماموریت های خود را به خوبی انجام دهیم و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظنم رهبری می باشد به مردم خدمت رسانی کنیم.
وی افزود: ما زمانی می‌توانیم با امکانات محدود بیشترین کارایی و اثر بخشی را داشته باشیم که با روحیه جهادی حرکت کنیم و نمونه آن تلاش رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس بود که جانانه از مرز و بوم کشور دفاع کردند و باید این روحیه در تمام بخش‌های نیروی انتظامی جاری و ساری شود.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه باید تلاش کنند که از امکاناتی که در اختیار داریم بهترین استفاده را کنیم و توجه به امر آموزش کارکنان می‌تواند در رسیدن به این هدف و ارتقا کیفیت ماموریت‌ها کمک کند.
رئیس پلیس کشور اعتماد داشتن فرماندهان به امر آموش را بسیار مهم خواند و بیان داشت: فرماندهان با ارائه آموزش به کارکنان تحت امر برابر دستورالعمل‌های ابلاغی و نظارت بر اجرای آنها می‌توانند در رسیدن به موفقیت‌ها کمک کنند.
وی نتایج راه‌اندازی قرارگاه جهادی آموزش را طی دو سال گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: با ارائه آموزش‌های لازم در این مدت توانسته ایم 48 درصد تعداد شهدا را علی رغم افزایش 15 درصدی ماموریت‌ها کاهش دهیم.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود بر همکاری و هم‌افزایی مشترک بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، بسیج، دستگاه قضایی، امنیتی و شورای تامین تاکید کرد و گفت: از ظرفیت این دستگاه‌ها برای ارتقا امنیت باید استفاده شود.
انتهای پیام/به نقل از پایگاه خبری پلیس
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 436562
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *