۰
امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی خاش در صبحگاه مشترک ناجا؛

نیروی انتظامی حافظ امنیت، آرامش و آسایش جامعه است/ شهروندان باید پشتیبان نیروی انتظامی باشند

امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت، آرامش و آسایش جامعه است و ماموران ناجا با هوشياري و بصيرت كامل تمامي مشكلات و معضلات امنيتي را رصد مي كنند.
نیروی انتظامی حافظ امنیت، آرامش و آسایش جامعه است/ شهروندان باید پشتیبان نیروی انتظامی باشند
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در خاش برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و آرامش دو رکن مهم و اساس هر خانواده ای است که برقراری این نقش بر عهده نیروی انتظامی است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بعنوان یک ارگان مردمی در امنیت و آسایش شهروندان نقشی حساس و تاثیرگذار دارد، تصریح کرد: پاسداری و حراست از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی توسط نیروهای مسلح بر هیچ شخصی پوشیده و پنهان نیست.
 
حجت الاسلام دهقان بیان کرد: شهروندان لازم است در هر زمان و مکانی با نیروهای انتظامی همکاری و مساعدت داشته باشند و این همکاری شیعه و سنی و زن و مرد و جوان و نوجوان نمی شناسد و لذا باید همگان با نیروی انتظامی همکاری مستقیم داشته باشد زیرا مقوله و مسئله مهم امنیت در جامعه کنونی امری حیاتی و ضروری است و بی شک بدون همکاری با نیروی انتظامی این مقوله میسر و ممکن نیست.
 

 
وی با بیان اینکه امروز مرزهاي سيستان و بلوچستان توسط برادران بسيجي و نيروهاي مرزباني مديريت و نگهداري مي شود، خاطرنشان کرد: اين نيروهاي نه‌ تنها این سوی مرز بلکه در آن سوی مرز نیز مراقبت‌های مرزی را بیشتر از دو برابر کرده‌اند.
 
* عزت و صلابت مهمترين ويژگي نيروي انتظامي است
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش نیز در ادامه این مراسم، با بیان اینکه عزت و صلابت مهمترين ويژگي نيروي انتظامي است، گفت: تعامل و همکاری با مردم در جهت خدمات رساني به آنان و كاهش وقوع جرم باید همیشه سرلوحه كارها و فعالي خطير اين ارگان مردمي باشد.
 
مولوی محمدعلی شهنوازی بیان کرد: ماموران نيروي انتظامي بايد دانش روز را فراگيرند که در چندسال اخير شاهد تعامل بسيار خوب مردم با پليس بوده ايم و اين باعث  ایجاد آرامش و امنيت در سطح شهر شده و نتايج بسيار خوبي را به همراه داشته است.
 

 
وی با بيان اينكه در عصركنوني ناجا در سايه منويات مقام معظم رهبری با اقتدار در بسياري از پروژه ها و عمليات ها به خوبي درخشيده است، اذعان كرد:  نعمت آرامش و امنیت نخستين نیاز و ضرورت هر جامعه گسترده است.
 
* مردم با شنیدن نام نیروی انتظامی احساس آرامش می کنند
فرماندار شهرستان خاش نيز در ادامه با بیان اینکه هر زماني كه اسم نيروي انتظامي به ميان مي آيد شهروندان احساس آرامش و امنيت مي كنند، تصریح کرد: بايد نيروهاي انتظامی اين اعتماد میان مردم و آن ها را افزايش دهند و خدمات مطلوبي را به آنان ارائه دهند.
 
محمداكبر چاكرزهي خاطرنشان كرد: شهروندان بايد حضور به موقع ماموران ناجا در عمليات ها را احساس كنند تا بتوانند اعتماد خود را افزايش دهند زیرا ايجاد رفاه و امنيت امري بسيار ضروري در نظام مقدس جمهوري اسلامي است و بايد همگان براي محقق اين مهم دست به دست هم دهند.
 

 
وي با بيان اينكه مقوله مهم امنيت ارتباط مستقيمي با سرمايه گذاري دارد، گفت: ايجاد امنيت و آسايش مردم اين مناطق سبب مي شود تا سرمايه گذاران به اين شهر سفر كنند و در اين شهر سرمايه گذاري كنند و شرايط مطلوبي ايجاد شود.
 
* موفقیت عملیات های ناجا بستگی به همکاری مردم دارد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد این ارگان، بیان کرد: برگزاری کلاس های مشاوره و حقوق شهروندی، تلاش در جهت تقویت روابط بین کارکنان شیعه و سنی، جذب بیشتر نیروی بومی در این ارگان، ابلاغ نامه ای مبنی بر پرهیز از تعقیب، گریز و تیراندازی بدون هدف مامورین ناجا را از مهمترین اقدامات این ارگان است.
 
سرهنگ دوم احمد ثمره حسینی با بيان اينكه در مسئله برقراري امنيت همكاري و همدلي بسيار خوبي در میان ادارات وجود دارد، تصریح کرد: نيروي انتظامي بی تردید ‌ بدون همکاری و تعامل شهروندان در انجام ماموریتهایش موفق نخواهد بود.
 
وی خاطرنشان كرد: اقتدار و عزت ناجا بستگي به سرمايه هاي اجتماعي و مردم دارد كه مشاركت مردم در انجام موفقيت آميز بسياري از عمليات ها در اين شهرستان بسيار تاثيرگذار بوده و نقش مهمي داشته است.
 

 
سرهنگ دوم ثمره حسینی با با بيان اينكه ماموريت ناجا به گونه است كه در راستاي جلب اعتماد مردم باشد، اذعان کرد:  مردم می بایست نیروی انتظامی را همیشه امین و مورد اعتماد خود بدانند زيرا ارائه خدمت به مردم فرصت مناسبي است كه خداوند در اختيار اين ارگان قرار داده و فرصتي براي كسب رضايت خداوند و طلب روزي حلال است.
 
فرمانده نیروی انتظامی خاش با بیان اینکه ارگان مردمي ناجا نماد و مظهر اقتدار و استقامت است، اظهار کرد: نقش این نیروی مقدس در ایجاد امنیت و نظم در سطح جامعه غیرقابل انکار است.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، در حاشیه این مراسم یگان ضد شورش شهرستان خاش به اجرای برنامه های رزمی و دفاعی پرداخت و در پایان از تعدادی پرسنل و سربازان وظیفه نیروی انتظامی و نیز خانواده های شهدا و جانبازان ناجای خاش تجلیل شد.
 

 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب: 441638
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *