۰

دستبند پلیس بر دستان جاعل سابقه‌دار قلهک

سر کلانتر سوم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری جاعل سابقه‌دار در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و سوء استفاده از عنوان مامور در نقاط مختلف منطقه قلهک خبر داد.
دستبند پلیس بر دستان جاعل سابقه‌دار قلهک
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،سرهنگ رحمان نعمتی سر کلانتر سوم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و سوء استفاده از عنوان مامور در نقاط مختلف منطقه قلهک توسط سرنشین یک دستگاه خودرو، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری124 قلهک قرار گرفت.
وی گفت: با تحقیقات نامحسوس و زیر نظر قرار دادن متهم مشخص شد وی از سارقان حرفه ای است که چندین بارتوسط اداره پنجم آگاهی مرکز دستگیر و تحت عنوان سرقت غصب عناوین روانه زندان شده است و آخرین نوبت در اواخر سال 95 از زندان آزاد شده است.
سر کلانتر سوم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه با توجه به مستندات به دست آمده، اظهارات مالباختگان و پایش های تخصصی صورت گرفته هویت  نوع خودرو و محل سکونت سارق مشخص شد، افزود: با شناسایی محل زندگی متهم، ماموران با اخذ حکم قضایی در زمان مناسب وارد منزل وی شدند که متهم به محض مشاهده ماموران و به قصد فرار خود را از ارتفاعی 6 متری به پایین پرتاب کرد که پس از تعقیب و گریز در کوچه های اطراف دستگیر شد.
سرهنگ نعمتی اظهار داشت: در بازرسی از منزل و خودروی متهم دستگیر شده یک دستگاه بی سیم، یک رشته دستبند، یک عدد اسپری، کارتیکی از نهادهای نظامی، زنجیر و دستکش برای خفت گیری، تعداد زیادی انواع گوشی تلفن همراه، یک عدد چراغ قوه، تعداد 240 عدد انواع رم گوشی در حجم های مختلف و 26 عدد فلش در حجم های مختلف، 6 عدد سیم کارت با اپراتور های مختلف، تعداد زیادی گوشی و قاب گوشی مستعمل از وی کشف و ضبط شد.
وی افزود: متهم جهت تحقیقات بیشتر و شناسایی سایر شاکیان تحویل اداره پنجم آگاهی مرکز شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 439575
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *