۰

خبرنگاران فارس در جشنواره هلال و رسانه برگزیده شدند

خبرنگاران خبرگزاری فارس رتبه اول بخش تیتر، رتبه دوم بخش خبر و رتبه اول بخش کاریکاتور در جشنواره هلال و رسانه را از آن خود کردند.
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، سومین جشنواره هلال و رسانه که با حضور حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید امیر محسن ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد با معرفی برگزیدگان در بخش‌های گزارش، تیتر، خبر، مصاحبه، یادداشت و مقاله، داستان، تک عکس، گزارش تصویری، رسانه‌های دیداری، رسانه‌های شنیداری کاریکاتور به کار خود پایان داد.
در این راستا  فائزه نجارزادگان، خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در جایگاه نخست بخش تیتر جشنواره هلال و رسانه با عنوان «تیشه نداری دولت به ریشه امداد و نجات» قرار گرفت.
همچنین امیر عابد، خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس نیز در بخش خبر برای انتشار خبر «بدهی 6 میلیاردی یک آقازاده به هلال احمر» به مقام دوم دست یافت.
محمدعلی خلجی نیز از خبرگزاری فارس، رتبه اول بخش کاریکاتور را در این جشنواره به دست آورد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در این دوره از جشنواره هلال و رسانه، بیش از 423 اثر مکتوب، رادیویی و تلویزیونی و .... به دبیرخانه سومین جشنواره ارسال شده بود که آثار دریافتی توسط هیأت داوران متشکل از رضا رفیع (روزنامه‌نگار و طنزپرداز)، علی درستکار(کارشناس رسانه)، مسعود فراستی(منتقد)، فاضل نظری (نویسنده و شاعر)، مجتبی آقایی(عکاس) و بهرام عظیمی (انیماتور) مورد داوری قرار گرفت.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 432818
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *