۰

همایش پیاده روی حرم تا حرم برای آمادگی زائرین اربعین حسینی در یاسوج + تصاویر

همایش پیاده روی تمرینی برای آمادگی زائرین اربعین حسینی از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) شهر یاسوج برگزار شد .
همایش پیاده روی حرم تا حرم برای آمادگی زائرین اربعین حسینی در یاسوج + تصاویر
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،همایش پیاده روی تمرینی برای آمادگی زائرین اربعین حسینی از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) شهر یاسوج برگزار شد .
ستار هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مسئول کاروان پیاده روی اربعین حسینی زائرین یاسوجی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری ، به صحبت های مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل شدن پیاده روی اربعین به یک جریان فرهنگی اشاره کرد و افزود : اگر قرار است مراسم اربعین حسینی به یک جریان فرهنگی تأثیرگذار تبدیل شود ، یکی از کارهایی که باید صورت گیرد مداومت در انجام آن است و فقط محدود به  چند روز نزدیک به اربعین نباشد .
هدایتخواه افزود : زائران قبل از انجام این سفر باید آمادگی های لازم از از لحاظ معرفتی و روحی و حتی جسمی صورت گیرد تا در مسیر پیاده روی اربعین با معرفت و امادگی بیشتر حضور پیدا کنند و و بهره بیشتری از این سفر زیارتی پر خیر و برکت ببرند و بعد از برگشتن هم این حرکت استمرار پیدا کند .
وی در پایان گفت : به دلیل اینکه این حرکت به یک جریان فرهنگی تبدیل شود و بتواند زائرین را متحول کند چند سالی است که برنامه پیاده روی حرم تا حرم را داریم که زائرین هم به لحاظ جسمی آمادگی کسب کرده باشند و هم مباحث توجیهی و آموزشی و مهمتر از همه آموزش های روحی و معرفتی صورت می گیرد که زوار با آمادگی کامل در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کنند .
تصاویر ضمیمه :
                                         
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 441967
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *