۰

روحیه جهادی سرلوحه کار معلمان باشد

فرماندار مهرستان گفت: معلمان با مدیریت حکیمانه و روحیه جهادی در دو زمینه اقتصاد و فرهنگ در راستای شکوفاسازی استعدادهای دانش آموزان تلاش بیشتری کنند.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، رشید پارسایی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز معلم در آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: معلم باید تلاش کند علم را در کنار ایمان تعلیم دهد زیرا علم به تنهایی نمی‌تواند اسباب رشد را برای انسان فراهم کند.
پارسایی افزود: معلمان در ارتقاء فرهنگ و تربیت دانش‌آموزان نقش اساسی دارند و باید در راستای نهادینه کردن اخلاق، احترام به بزرگان و تربیت نسل روشنفکر و پویا بسیار کوشا باشند.
وی تاکید کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند که دست توانای معلم است که چشم‌انداز فردای کشور را ترسیم می‌کند، تربیت انسان‌های خلاق و مسئولیت پذیر و مهارت‌های اجتماعی همه دستاورد معلمان هنرمند است و معلمان باید با مدیریت حکیمانه و روحیه جهادی در دو زمینه اقتصاد و فرهنگ در راستای شکوفاسازی استعدادهای دانش آموزان تلاش بیشتری کنند.
فرماندار مهرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه مقام معلم تصریح کرد: دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند و معلمان باید در تربیت دانش آموزان کوشا باشند.
در این مراسم که با حضور بخشداران بخش مرکزی و آشار، فرماندهان نظامی و انتظامی، معتمدان، اعضای شورای شهر، دهیاران، فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار شد از 15 معلم نمونه با اهداء لوح یاد بود تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 431887
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *