۰

معلمان کشور در مسیر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از فدا کردن جان نیز دریغ نمی‎کنند

وزیر آموزش و پرورش در پیامی با تمجید از اقدام معلم فداکار فقدان او را تسلیت گفت: فداکاری معلم سیستان و بلوچستانی نشان داد معلمان کشور در مسیر تعلیم و تربیت و بالندگی دانش‌آموزان از بذل جان نیز دریغ نمی‎کنند.
معلمان کشور در مسیر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از فدا کردن جان نیز دریغ نمی‎کنند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی‌اصغر فانی در پیامی فقدان معلم فداکار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.
در متن پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش آمده است: فداکاری همکار عزیرمان مرحوم حمیدرضا گنگوزهی که آگاهانه جان خویش را فدای سه دانش‌آموز خود کرد مایه افتخار و مباهات برای جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور و فقدان آن مرحوم موجب تاثر همگان شد.
این پیام می‌افزاید: این معلم عزیز با این از خود گذشتگی، جلوه‎ای والا از روحیه فداکاری، عشق و علاقه معلمان این مرزوبوم به دانش‌آموزان میهن را به نمایش گذاشت و نشان داد که معلمان ارجمند در مسیر مقدس تعلیم و تربیت و بالندگی متربیان عزیز خویش حتی از بذل جان خود نیز دریغ نمی‎کنند.
در این پیام آمده است: نظام تعلیم و تربیت اسلامی به وجود چنین معلمان فداکاروایثارگری که نام ویادشان جاودان ونقش الگویی شان ماندگارخواهد بود به خود می‎بالد.
این پیام می‌افزاید: اینجانب عروج ملکوتی این همکار ارزشمند را به جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور به ویژه معلمان ارجمند سیستان و بلوچستان و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی علو درجات برای آن مرحوم از خداوند متعال شفای عاجل دیگر همکارگرانقدرمان جناب آقای عبدالرئوف شهنوازی را که در این مسیر فداکاری، مصدوم شدند، خواستارم.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 430123
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *