۰

احمدی نژاد مقصر مشکلات لاینحل دولت!/برای تشکیل مجلس همسو با دولت تلاش می کنیم

عارف در سراب گفت: دولت در جهت رفع مشکلات مردم برنامه هایش را به جددنبال می کند و بخشی مشکلات را رفع نموده است و بخشی از مشکلات را که از دولت قبل به ارث برده بود نتوانست حل کند.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از صدای سراب، دکتر محمد رضا عارف با حضور در سراب  در جمع مردم این شهرستان گفت: مردم صاحبان انقلابند و خدمت گزارن مردم باید به مطالبات مردم پاسخگو باشند.
منتخب مردم تهران در مجلس دهم بابیان اینکه جوانان در سال ۹۲ به دنبال تغییر در قوه مجریه، تغییر در دولت بودند، گفت: جوانان به دنبال دولتی بودند که در چهارچوب قانون باشد و با رعایت ارزش‌های انقلاب در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب، دولتی بر روی کار بیاید که بتواند پیام و مطالبات مردم را پیگیری کند و حقیقتاً کاری کارستان را جوانان انجام دادند که نتیجه حماسه حضور، دولت تدبیر و امید بود و همه آگاه هستند که در چه شرایطی بر روی کار آمد و با چه مشکلاتی روبرو بود.
عارف ادامه داد: دولت در جهت رفع مشکلات مردم برنامه هایش را به جد ادامه داد و بخشی مشکلات را رفع نمود و بخشی از مشکلات را که از دولت قبل به ارث برده بود نتوانست حل کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه جوانان به نتیجه رسیده‌اند که باید در گام دوم قوه مقننه تغییر پیدا کند، اظهار کرد: ما نیاز به قوه مقننه‌ای داریم در رأس امور باشد و آشنا با مشکلات مردم بوده و از مسائل و موانع مردم را درک کند و برای رفع مسائل و مشکلات مردم همگام و همراه با دولت باشد و این نگرشی است که ما و جوانان به مجلس شورای اسلامی داریم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مردم‌ترین انقلاب در جهان بوده و حرف آخر را در هر حال مردم می‌زنند، گفت: تمامی نمایندگان مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط همین مردم انقلابی انتخاب می‌شوند و این افتخاری بس بزرگ است و اما باید این افتخار را با ساماندهی نیروها و نمایندگان مردم در راستای سیاست‌های کلی و مطالبات نظام و سیاست‌هایی که مردم برای آن انقلاب کردند و در پاسداری از خون شهدای انقلاب مدیریت کرده‌اند.
منتخب مردم تهران برای مجلس دهم تصریح کرد: مجلس باید در رأس امور باشد و با قدرت‌های نظارتی برای پیشبرد امور استفاده کنیم، مجلس بایستی از فسادها جلوگیری کند چراکه وجود فساد هیچ گونه سنخیتی با شأن مردم کشور ندارد.
وی افزود: متأسفانه شاهد وضعیتی فقر نامطلوب در کشور هستیم و اکثریت خانواده‌ها برای تأمین مایحتاج اولیه فرزندان عاجز مانده‌اند.
عارف بابیان اینکه لیست امید در انتخابات ۹۴ با راهبرد اصلی آرامش، امید و رونق اقتصادی به میدان آمد و ما رفع مشکلات اقتصادی مردم را در اولویت قرار داده‌ایم، بیان کرد: برای مشکل معیشتی مردم و اشتغال فرزندان و بخصوص فارغ التحصیلان در دانشگاه‌ها، رکود و تورم بالا برنامه‌ای با ۲۸ بند در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم با عنوان میثاق با ملت تنظیم کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: بند اول این برنامه‌ها که ساختار اصلاح است در بند دوم نیز پیاده کردن اقتصاد مقاومتی را برنامه ریزی کردیم، سیاست‌هایی که پویایی اقتصاد و مقاوم سازی اقتصادی را مد نظر قرار داده‌ایم.
عارف بر وجود مشکلات بیمه ای کشاورزان و کارگران ساختمانی, نحوه توزیع ناعادلانه یارانه و مشکلات عشایر اذعان کرد و قول مساعد  برای حل مشکلات کشاورزان و دامداران و حوزه صنعت شهرستان داد.
زیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، پیروزی لیست امید گامی دیگر برای تغییر عنوان کرد و اظهار داشت: نیاز کشور به ایجاد مجلسی دلسوز، مبازره با فساد، پاسداشت حکومت الهی است، چرا که مشکلات عدیده ای همچون اعتیاد، افرایش سن ازدواج، زنان سرپرست، بیمه و سایر مسائل را در جامعه با آن رو برو هستیم و از طرفی، وضعیت معیشت مردم در حال بدتر شدن است و تقریبا در هر خانواده مشکل بیکاری وجود دارد.
وی در توصیف برنامه اقتصادی لیست امید، خاطرنشان کرد: برنامه لیست امید، در جهت آرامش و اعتدال جامعه است؛ ما برنامه اقتصادی در ۱۲۸ بند به مردم ارایه داده ایم و برای رسیدن به حالت  مطلوب، همراه با دولت، در کنار دولت گام های اساسی را برداریم.
مشاور رئیس دولت اصلاحات، وحدت را راه حل مشکلات بین اصلاح طلبان، دانست و افزود: ما برای اولین بار توانستیم که این وحدت را بین اصلاح طلبان تشکیل دهیم و در پایان به این نتیجه رسیدیم که با حامیان دولت و اعتدال نیز باید همراه شویم که این امر باعث شد ایجاد لیست امید گردد.
وی در بیان وضعیت دور دوم انتخابات در استان ابراز داشت: ما در آذربایجان شرقی و تبریز که با ۹ کاندیدا روبرو هستیم که همگی افرادی لایق و درد آشنا هستند، لذا در جمعه آینده، حماسه ۷ اسفند را ادامه بدهید چرا که ما به تک تک رای شما نیاز داریم و همه شما باید به میدان بیایید.
عارف با تاکید بر الگو بودن مردم آذربایجان، بیان داشت: سعی کنید که مثل گذشته الگوسازی کنید، همانا ما به دنبال  تغییر هستیم؛ معمولا در دورهای دوم انتخابات، حضور ها کم رنگ تر می شود، شما باید این را نشان دهید که برای دور دوم هم مانند دور اول اهمیت و ارزش قائل هستید.
وی در توصیف برنامه های لیست امید، گفت: ما در نیمه دوم اردیبهشت ماه برای نمایندگان لیست امید، برنامه هایی در نظر گرفته ایم، کارگاه های هم اندیشی برای این عزیزان خواهیم داشت؛ یکی از مسائل مهم کشور برنامه توسعه می باشد که متاسفانه ما الان با تمدید برنامه توسعه پنجم روبرو هستیم و باید برای برنامه ششم توسعه تلاش کنیم.
مشاور رئیس دولت اصلاحات گفت در لیست امید افراد برجسته ای هستند که در شهرستان سراب آقای نصیرپور فردی با تجربه ارزنده در مجلس هست که انتظار می رود مردم جمعه در پای صندوقهای رای به وی رای بدهند
عارف در پایان خاطر نشان کرد: جمعه آینده دیگران را ترغیب کنید، چرا که به رای شما نیاز داریم تا به اهداف خود برسیم و برای این مسئله خواهش من این است که به لیست امید  رای بدهید.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب: 431341
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *