۰

جناب وزیر! به جای تشکر از جایگاه داران به آنها توهین کردید

نماینده جایگاه داران تنگستان گفت: جناب وزیر به جای تشکر کردن از کلیه جایگاه داران که با تمام وجودشان در تمام ایام عید و عاشورا و تاسوعا اماده باش هستند به آنها توهین کردید.
جناب وزیر! به جای تشکر از جایگاه داران به آنها توهین کردید
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از تنگستان نما، اسمائیل ماحوزی عضو انجمن صنفی کارفرمایان جایگاه داران استان بوشهر گفت: از جایگاه داران و زحمت کشان استان بوشهر که اکثرا از خانواده های شهید و جانبازان جنگ تحمیلی می باشد تشکر می کنم.
وی اظهار داشت: اتهامات بی پایه و اساس و اظهارات خلاف واقع و توهین آمیز وزیر نفت در پخش گزارش خبری 20:30 شبکه دو سیما در 17 فروردین و حرف های بی سند و بی منطق در خصوص کم فروشی و تقلب مجاری عرضه موجب اعتراضات جایگاه داران شده است.
ماحوزی ادامه داد: من به عنوان یک کارافرین سالهاست که برای مملکتم با تمام صداقتم اشتغال زایی و سرمایه گذاری کردم و افتخار هم می کنم که برای مردم کشورم بدون یک ریال اختلاس و دزدی در حال خدمت رسانی هستم.
عضو انجمن صنفی کارفرمایان استان بوشهر افزود: با تمام مشکلات و کارمزد کم و نا ملایمات و شرایط بد ساختم و همیشه خدا را هم شکر کردم و هیچ احدالناسی نمی تواند  ادعا کند که یک ریال حق کسی را نا حق کرده باشم.
وی خاطر نشان کرد: جناب وزیر دلشکستن شایر ترمیم شود ولی درست شدنش نیاز به دلجویی و قبول اشتباهات دارد و امیدوارم این اتفاق بیافتد.
اسمائیل ماحوزی  گفت: جناب وزیر بغضم ترکید چون جایگاه دار هستم، بغضم ترکید چون جان و مالم را با تمام وجودم برای سرزمینم گذاشتم و برای زمان هایی که شما در استراحت بودید و من ۲۴ ساعته باید  تلاش می کردم.
وی افزود: جناب وزیر به جای تشکر کردن از کلیه جایگاه داران که با تمام وجودشان در تمام ایام عید و عاشورا و تاسوعا اماده باش هستند به آنها توهین کردید.
نماینده جایگاه داران بیان کرد: اگر دولت کمبود بودجه داشت از من کم کردید و گفتید همه برای کشورمان باید خدمت کنیم و شما از ما چقدر قدردانی کردید و وقتی مشتری بنزین زد و فرار کرد کسی پشتم نبود و من هم دم نزدم.
اسمائیل ماحوزی عضو انجمن صنفی کارفرمایان جایگاهداران استان بوشهر در پایان گفت: دست تمام جایگاه داران عزیز استان بوشهر و سراسر کشور که با وجود تمامی مشکلات صادقانه خدمت می کنند را به گرمی میفشارم و برای آنها ارزوی سلامتی و موفقیت دارم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 430488
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *