جناب وزیر! به جای تشکر از جایگاه داران به آنها توهین کردید

22 فروردين 1395 ساعت 9:42

نماینده جایگاه داران تنگستان گفت: جناب وزیر به جای تشکر کردن از کلیه جایگاه داران که با تمام وجودشان در تمام ایام عید و عاشورا و تاسوعا اماده باش هستند به آنها توهین کردید.


به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از تنگستان نما، اسمائیل ماحوزی عضو انجمن صنفی کارفرمایان جایگاه داران استان بوشهر گفت: از جایگاه داران و زحمت کشان استان بوشهر که اکثرا از خانواده های شهید و جانبازان جنگ تحمیلی می باشد تشکر می کنم.
وی اظهار داشت: اتهامات بی پایه و اساس و اظهارات خلاف واقع و توهین آمیز وزیر نفت در پخش گزارش خبری 20:30 شبکه دو سیما در 17 فروردین و حرف های بی سند و بی منطق در خصوص کم فروشی و تقلب مجاری عرضه موجب اعتراضات جایگاه داران شده است.
ماحوزی ادامه داد: من به عنوان یک کارافرین سالهاست که برای مملکتم با تمام صداقتم اشتغال زایی و سرمایه گذاری کردم و افتخار هم می کنم که برای مردم کشورم بدون یک ریال اختلاس و دزدی در حال خدمت رسانی هستم.
عضو انجمن صنفی کارفرمایان استان بوشهر افزود: با تمام مشکلات و کارمزد کم و نا ملایمات و شرایط بد ساختم و همیشه خدا را هم شکر کردم و هیچ احدالناسی نمی تواند  ادعا کند که یک ریال حق کسی را نا حق کرده باشم.
وی خاطر نشان کرد: جناب وزیر دلشکستن شایر ترمیم شود ولی درست شدنش نیاز به دلجویی و قبول اشتباهات دارد و امیدوارم این اتفاق بیافتد.
اسمائیل ماحوزی  گفت: جناب وزیر بغضم ترکید چون جایگاه دار هستم، بغضم ترکید چون جان و مالم را با تمام وجودم برای سرزمینم گذاشتم و برای زمان هایی که شما در استراحت بودید و من ۲۴ ساعته باید  تلاش می کردم.
وی افزود: جناب وزیر به جای تشکر کردن از کلیه جایگاه داران که با تمام وجودشان در تمام ایام عید و عاشورا و تاسوعا اماده باش هستند به آنها توهین کردید.
نماینده جایگاه داران بیان کرد: اگر دولت کمبود بودجه داشت از من کم کردید و گفتید همه برای کشورمان باید خدمت کنیم و شما از ما چقدر قدردانی کردید و وقتی مشتری بنزین زد و فرار کرد کسی پشتم نبود و من هم دم نزدم.
اسمائیل ماحوزی عضو انجمن صنفی کارفرمایان جایگاهداران استان بوشهر در پایان گفت: دست تمام جایگاه داران عزیز استان بوشهر و سراسر کشور که با وجود تمامی مشکلات صادقانه خدمت می کنند را به گرمی میفشارم و برای آنها ارزوی سلامتی و موفقیت دارم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 430488

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/430488/جناب-وزیر-جای-تشکر-جایگاه-داران-توهین-کردید

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir