۰

اقتصاد مقاومتی زمینه خودکفایی و پویایی جامعه را فراهم می‌کند

امام جمعه زاهدان ضمن تأکید بر نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه خودکفایی و پویایی جامعه را فراهم کرده و وابستگی به کشورهای بیگانه را غیرممکن می‌سازد.
اقتصاد مقاومتی زمینه خودکفایی و پویایی جامعه را فراهم می‌کند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار کرد: مردم باید در هر شرایطی پشتیبان ولی‌فقیه بوده و از ایشان تبعیت کنند.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: جایگاه ولایت‌فقیه در جامعه ما بسیار ارزشمند و والا است.
امام جمعه زاهدان هدایت و رهبری امت را وظیفه امامان و پیشوایان عنوان کرد و گفت: عده‌ای که حس می‌کنند جایگاه ولی‌فقیه را تشریفاتی قلمداد می‌کنند، غرب‌زده هستند.
وی با تأکید بر اینکه ولی‌فقیه دارای جایگاه حزبی و جناحی نیست، بیان کرد: رهبر مختص به هیچ گروه، حزب و جناحی نیست.
سلیمانی ادامه داد: جایگاه ولایت‌فقیه همتراز با امامان معصوم و پیشوایان دینی بوده و برای همگان قابل ارزش و اهمیت است.
امام جمعه زاهدان ضمن گرامیداشت مناسبت‌های هفته فرا رسیدن ماه رجب را تبریک گفت و افزود: باید همگان از فرصت این ماه برای تزکیه نفس و توبه بهره بگیرند.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن تأکید بر نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه خودکفایی و پویایی جامعه را فراهم کرده و وابستگی به کشورهای بیگانه را غیرممکن می‌سازد.
وی بیان کرد: لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری به منظور تحقق شعار امسال برای همگان باید مورد اهمیت بوده و همگان را به کار و تلاش وا دارد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 430456
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *