۰

برجام هنوز بر زمین مانده است

امام جمعه زاهدان گفت: برجام هنوز بر زمین مانده و نتیجه خاصی که در ایجاد مشکلات اقتصادی تأثیرگذار باشد هنوز از آن حاصل نشده است.
برجام هنوز بر زمین مانده است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه در زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: سال جدید سال نو شدن و تازه شدن و سال رهایی از کینه و کدورت‌ها است.
امام جمعه زاهدان افزود: دیدار بزرگان، دلجویی از اقوام و خویشان و گذشت و ایثار در مقابل بدی‌ها و ترویج خوبی‌ها باید در آستانه سال نو در اولویت باشد.
وی ادامه داد: امسال با همه خوبی‌ها و بدی‌ها سپری شد لازم است سال آینده را با برنامه‌ها و اقدامات تازه بهتر از سال گذشته رقم بزنیم.
سلیمانی با اشاره به رویدادهای تلخ و شیرین سال‌جاری گفت: فاجعه منا تلخ‌ترین رویداد سال‌جاری بود که در کنار کشتار مردم مظلوم توسط رژیم سفاک سعودی و داعش رقم خورد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به تشریح اقداماتی که در سال‌جاری در کشور و در سیستان و بلوچستان انجام شده اشاره کرد و افزود: اقدامات زیربنایی در سال‌جاری انجام شده اما باید در سال آینده با اهتمام بیشتری اقدامات و پروژه‌ها و برنامه‌های نیمه کاره اجرایی شود.
وی ادامه داد: برطرف کردن مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم باید در اولویت باشد و سال آینده سال برطرف شدن مشکلات مردم باشد.
امام جمعه زاهدان گفت: برجام هنوز بر زمین مانده و نتیجه خاصی که در ایجاد مشکلات اقتصادی تاثیرگذار باشد هنوز از آن حاصل نشده است.
وی ضمن گرامیداشت مناسبت‌های هفته، بیان کرد: خوش‌رویی، گذشت و مهربانی را در آستانه سال نو سرلوحه کار قرار داده و از بدی‌ها گذشت کنیم و این روزها به یاد گرفتاران و دردمندان و نیازمندان بیشتر باشیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۱
کد مطلب: 429745
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *