۰

تسلیت امام جمعه زاهدان در پی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت.
تسلیت امام جمعه زاهدان در پی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت‌ نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار کرد: درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت و اظهار کرد: تلاش این عالم ربانی برای اعتلای نظام بر هیچ کس پوشیده نیست.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات غیر انسانی عربستان افزود: عربستان با اقدامات غیر انسانی خود در یمن جان زنان، کودکان و برادران مسلمان را هدف گرفته و سفر هیئت سعودی به اسرائیل نیز نشان از همکاری این کشور با رژیم صهیونیستی دارد.
وی با بیان اینکه عربستانی که خود را متولی حرم امن الهی می‌داند هم اینک مرتکب جنایات و زشت ترین حرکات ضد حقوق بشری شده است، ادامه داد: آل سعود، کودک کش، خائن و ظالم است که برادران و خواهران مسلمان یمن را آماج حملات و اقدامات غیر انسانی قرار داده است.
امام جمعه زاهدان با اشاره به انتخابات چند روز اخیر بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان با وحدت و شور و اشتیاق فراوان در هفتم اسفند به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب لبیک گفتند و پای صندوق‌های رای آمدند، که این حضور مردم ستودنی است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه از مشارکت 66 درصدی مردم استان در انتخابات تقدیر کرد و افزود: از همه کسانی که اینجانب را به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کرده‌اند قدردای می‌کنم.
سلیمانی ضمن گرامیداشت مناسبت‌های هفته، گفت: فرا رسیدن 15 اسفند، روز درختکاری را گرامی داشت و این روز را فرصتی برای توجه به این مقوله مهم دانست.
 
‌انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 428436
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *