۰

وزیر ارشاد درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی رحلت عالم ربانی ،حضرت آیت الله واعظ طبسی را به محضر مقام معظم رهبری و خانواده معظم آن مرحوم تسلیت گفت.
وزیر ارشاد درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی رحلت عالم ربانی ،حضرت آیت الله واعظ طبسی را به محضر مقام معظم رهبری و خانواده معظم آن مرحوم تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت علی جنتی به این شرح است:
رحلت عالم ربانی و فقیه مجاهد و نستوه، حضرت آیت الله واعظ طبسی نماینده محترم ولی فقیه در استان های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی را به محضر مقام معظم رهبری،جامعه روحانیت و حوزه های علمیه و خانواده معظم آن مرحوم تسلیت عرض می کنم.                          مبارزات خستگی ناپذیر آن عالم مجاهد با رژیم منحوس پهلوی و خدمات ارزنده ایشان به زائران حرم رضوی و توسعه صحن و سرای حضرت ثامن الحجج (ع) و دفاع مستمر از آرمانهای انقلاب اسلامی بخشی از خدمات آن عالم مهذب می باشد. از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و رضوان الهی مسالت دارم.
آیت‌الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی بامداد جمعه پس از تحمل یک دوره بیماری به ملکوت اعلی پیوست.
آیت الله واعظ طبسی از عصر جمعه 7 اسفندماه و پس از شرکت در انتخابات در منزل خود، به دلیل عارضه تنفسی به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شد و تا دیشب در بخش آی سی یو اورژانس عدالتیان بستری بود.
در یک هفته گذشته برخی مسئولان کشوری و لشکری از این عالم فقید عیادت کرده بودند.
پیکر عالم و فقیه مجاهد حضرت آیت‌الله واعظ طبسی فردا، شنبه از ساعت 9 صبح و از حسینیه امام رضا(ع) به سمت مضجع منور رضوی تشییع می‌شود.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 428447
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *