۰

مردم شیعه و سنی باید دشمن‌شناس باشند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید دشمن شناس و موقعیت‌شناس باشیم، گفت: مردم، علما و فرهیختگان شیعه و سنی باید روز به روز بر بصیرت خود نسبت به توطئه‌های دشمنان بیفزایند.
مردم شیعه و سنی باید دشمن‌شناس باشند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در همایش وحدت که با حضور علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در جهان اسلام واژه وحدت فراوان به کار برده می‎شود و شعار وحدت اسلامی امروز سر زبان به شکل گسترده به کار برده می‎شود.
نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان افزود: باید دشمن‌شناس و موقعیت شناس باشیم و مردم، علما و فرهیختگان شیعه و سنی باید روز به روز بر بصیرت خود نسبت به توطئه‌های دشمنان بیفزایند.
وی ادامه داد: ایجاد اختلاف و تفرقه راهبرد دشمنان برای رسیدن به اهدافشان علیه مسلمان و مردم شیعه و سنی است.
سلیمانی بیان کرد: همه ما مسلمانان پیرو یک مکتب، دین و آیین هستیم وحدت لازمه ارتقای جهان اسلام در جهان است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: وحدت ما برای حفظ منافع مشترک نیست، بر اساس دستورات دینی و ارزش‌های اسلامی بر وحدت و اتحاد و انسجام تاکید داریم و وحدت ما اصولی است و قطعا سبب توسعه، عمران و آبادانی کشور می‌شود.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه با تاکید بر وحدت و اتحاد مردم شیعه و سنی گفت: وحدت و امنیت 2 نعمت بزرگ است که دشمنان نظام را ناکام می‎گذارد.
مولوی نذیر احمد سلامی بر تقویت وحدت شیعه و سنی و مسلمان با یکدیگر تاکید و افزود: ایجاد تفرقه و دشمنی میان مسلمانان فقط کار دشمنان نظام و ولایت است.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 427986
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *