۰

فساد اقتصادی آفت اقتصاد مقاومتی!

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: فساد اقتصادی آفت اقتصاد مقاومتی است و اقدامی باید در جهت کاهش این معضل انجام شود.
فساد اقتصادی آفت اقتصاد مقاومتی!
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از پرستوها، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی در جمع مدیران اقتصادی و صنایع اظهار داشت: باید از نگاه شعاری به راهبرد اقتصاد مقاومتی پرهیز شود زیرا تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری بخش دولتی و خصوصی است.
 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی  تصریح کرد: فساد اقتصادی آفت اقتصاد مقاومتی است  و روند افزایش مصرف کالاهای خارجی نگران کننده است.
وی با بیان اینکه باید در جامعه فرهنگ کار و تولید ترویج شود ادامه داد : شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری تقویت  می شود و در سال ۹۵ با فعالیت بیشتر کمیسیونهای اتاق شاهد تحولات خوبی در همکاری تشکلها بویژه خانه صنعت ، معدن و تجارت خواهیم بود.
راضیه علیرضایی، رئیس سازمان صنعت استان نیز بیان داشت: صیانت از اشتغال موجود مهمترین رسالت بخش دولتی و خصوصی  بوده و از سویی نامگذاری حکیمانه امسال به نام اقتصاد مقاومتی بهترین فرصت برای تشکلها در جهت رونق تولید است.
وی تاکید کرد: صادرات نفتی استان بایستی مبدل به صادرات صنعتی گرددزیرا مهمترین معضل واحدهای تولیدی تامین سرمایه در گردش و ظرفیت های خالی است.
جمشیدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی بیان داشت: تکیه به قدرت اقتصادی داخلی، آسیب کمتری را متوجه اقتصاد ملی می کند.
وی افزود: بر اساس گزارش و مطالعات سازمان های داخلی و خارجی سال ۹۵ سال رشد اقتصادی کشور خواهد بود و در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی آماده کمک به تولید است.
حسینی رئیس خانه صنعت و معدن خراسان رضوی اظهار داشت: اگر مسئولان نگذارند چراغ کارخانه ها خاموش شود شاهد صیانت از اشتغال و احیای تولید ملی در سال اقدام و عمل برای اقتصاد مقاوتی خواهیم بود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 430257
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *