فساد اقتصادی آفت اقتصاد مقاومتی!

19 فروردين 1395 ساعت 9:24

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: فساد اقتصادی آفت اقتصاد مقاومتی است و اقدامی باید در جهت کاهش این معضل انجام شود.


به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از پرستوها، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی در جمع مدیران اقتصادی و صنایع اظهار داشت: باید از نگاه شعاری به راهبرد اقتصاد مقاومتی پرهیز شود زیرا تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری بخش دولتی و خصوصی است.
 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی  تصریح کرد: فساد اقتصادی آفت اقتصاد مقاومتی است  و روند افزایش مصرف کالاهای خارجی نگران کننده است.
وی با بیان اینکه باید در جامعه فرهنگ کار و تولید ترویج شود ادامه داد : شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری تقویت  می شود و در سال ۹۵ با فعالیت بیشتر کمیسیونهای اتاق شاهد تحولات خوبی در همکاری تشکلها بویژه خانه صنعت ، معدن و تجارت خواهیم بود.
راضیه علیرضایی، رئیس سازمان صنعت استان نیز بیان داشت: صیانت از اشتغال موجود مهمترین رسالت بخش دولتی و خصوصی  بوده و از سویی نامگذاری حکیمانه امسال به نام اقتصاد مقاومتی بهترین فرصت برای تشکلها در جهت رونق تولید است.
وی تاکید کرد: صادرات نفتی استان بایستی مبدل به صادرات صنعتی گرددزیرا مهمترین معضل واحدهای تولیدی تامین سرمایه در گردش و ظرفیت های خالی است.
جمشیدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی بیان داشت: تکیه به قدرت اقتصادی داخلی، آسیب کمتری را متوجه اقتصاد ملی می کند.
وی افزود: بر اساس گزارش و مطالعات سازمان های داخلی و خارجی سال ۹۵ سال رشد اقتصادی کشور خواهد بود و در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی آماده کمک به تولید است.
حسینی رئیس خانه صنعت و معدن خراسان رضوی اظهار داشت: اگر مسئولان نگذارند چراغ کارخانه ها خاموش شود شاهد صیانت از اشتغال و احیای تولید ملی در سال اقدام و عمل برای اقتصاد مقاوتی خواهیم بود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 430257

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/430257/فساد-اقتصادی-آفت-اقتصاد-مقاومتی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir