۰

اعطای 4000 فقره جهیزیه به نوعروسان سیستان و بلوچستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته 4 هزار فقره جهیزیه 20 میلیون ریالی به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اعطا شد.
اعطای 4000 فقره جهیزیه به نوعروسان سیستان و بلوچستانی
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، رضا اصلی شهرکی اظهار کرد: تاکنون در کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان برای 104 هزار خانوار در قالب 262 هزار نفر برنامه‌های متنوعی در ابعاد گوناگون از جمله اجتماعی، اشتغالزایی، فرهنگی و غیره اجرایی شده است.
وی افزود: در سال گذشته با تلاش همکاران کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان در حوزه اجتماعی بیش از 4 هزار فقره جهیزیه 20 میلیون ریالی به زوج‌های جوان مورد حمایت ارائه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات ارزشمند و شایسته کمیته امداد امام خمینی در امر پرداخت جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به افراد مورد حمایت، گفت: این در حالی است که به نوعروسان تا سقف 20 میلیون ریال برای تامین جهیزیه کمک می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد پرداخت کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش برای رفع بخشی از مشکلات مالی و شروع زندگی مشترک است.
وی ادامه داد: در همین راستا برگزاری آموزش‌های خانواده به 18 هزار نفر طی مدت یاد شده بیشترین مخاطبینی که در فعالیت‌های آموزش خانواده این نهاد شرکت داشته‌اند به ترتیب شامل افراد در شرف ازدواج، نوجوانان در آستانه بلوغ، زوج‌های جوان، دوشیزگان غیرمحصل، زنان سرپرست خانوار و سالمندان می‌شود.
اصلی شهرکی با بیان اینکه آموزش‌های خانواده به صورت گروهی یا به صورت برگزاری دوره‌های غیرحضوری، چهره به چهره و غیره صورت می‌گیرد، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در ابعاد اجتماعی، سیاسی و اعتقادی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی مختلفی برای مددجویان برگزار شده است، بیان کرد: برگزاری کلاس‌های مشاوره و آموزشی در زمینه‌های بهداشت روانی، بهداشت فردی و خانواده و دیگر مسائل از دیگر برنامه‌های این نهاد برای زوجین است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 430218
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *