۰

اهدای کمک‌ هزینه جهیزیه به 399 نفر از مددجویان کمیته امداد هامون

مدیر کمیته امداد امام خمینی هامون گفت: در سال گذشته کمک‌ هزینه جهیزیه به 399 نفر از مددجویان کمیته امداد هامون اهدا شده است.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، ناصر حاتمی مقدم اظهار کرد: طی سال گذشته 399 نفر از نوعروسان این نهاد مقدس کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به ارزش 8 میلیارد و 151 میلیون و 750 هزار ریال دریافت کردند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی هامون با اشاره به اینکه کمک هزینه‌ها در قالب تامین جهیزیه دختران تحت حمایت، هدیه ازدواج پسران مددجو و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت پرداخت می‌شود، ادامه داد: این عروس و دامادها اغلب یتیم بوده و زیرپوشش کمیته امداد قرار داشته‌اند و با این اقدام به خانه بخت فرستاده شدند.
وی با بیان اینکه در این راستا کلاس‌های آموزشی مختلفی برای مددجویان برگزار شده است، گفت: برگزاری کلاس‌های مشاوره و آموزشی در زمینه‎های بهداشت روانی، بهداشت فردی و خانواده، مشاوره قبل از ازدواج و غیره از جمله برنامه‎های این نهاد برای زوجین است.
مدیر کمیته امداد امام هامون اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره‎های آموزشیارتقاء سطح علمی و آگاهی نوعروسان و آشنایی با روش‎های زندگی ساده و موفق و ایجاد روحیه خودباوری و خود اتکایی است.
انتهای پیام/
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 431678
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *