۰

اهدای 142 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان از اهدای 142 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد مقدس با همکاری مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) در ایرانشهر خبر داد.
اهدای 142 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، رضا اصلی شهرکی در مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با حضور امام جمعه، مدیرکمیته امداد و مسئولان محلی در ایرانشهر اظهار کرد: بی‌گمان مسئله ازدواج در اسلام تأکید زیادی شده و بهترین راه حل برای رفع این موانع شناخت درست آن‌ها و راهکارهای مقابله با آن است، زیرا اگر موانع ازدواج به درستی شناخته شود هم از ایجاد آن‌ها پیشگیری می‌شود و هم با تفکر صحیح برای رفع آن‌ها می‌توان تلاش کرد.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در آموزه‌های دین تسریع در ازدواج مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: زوج‌های جوان در تمام مراحل زندگی هیچ وقت از یاد خداوند غافل نشوند، چرا که باعث یک زندگی بانشاط و بدون هرگونه لغزشی خواهد شد.
‌مدیر کمیته امداد ایرانشهر نیز در این مراسم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 137 نفر نوعروس هدیه ازدواج دریافت کرده‌اند که به هر نفر 20 میلیون ریال که جمعاً به ارزش 2 میلیارد و 740 میلیون ریال بوده پرداخت شده است.
محمدعلی تراقویی با اشاره اینکه تاکنون به دو نفر از نوعروسان تجهیزات خانه اهدا شده است، گفت: ارزش ریالی این اقلام 60 میلیون ریال بوده و ارزش کلی 120 میلیون ریال است.
وی بیان کرد: خانواده به عنوان واحد کوچکی از یک اجتماع چند نفر دارای جایگاهی است که بسیاری از ویژگی‌های انسان در آن بروز می‌یابد؛ در این واحد است که کرامت انسانی می‌تواند نیکوتر تجلی یابد و کمالات معنوی حاصل شود.
مدیر کمیته امداد ایرانشهر اضافه کرد: توصیه خداوند و اولیای الهی به تشکیل خانواده و ازدواج در راستای به سامان رساندن نیازهای متنوع انسان، همسو با خلقت کریمانه اوست.
تراقویی اذعان کرد: در حقیقت در این بستر است که با انتخاب درست و شایسته، مسیر و گرایش‌های انسان به سرانجامی سعادتمندانه منجر می‌شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب: 422840
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *