۰

مرگ مشکوک 2 جوان در استخر خانه اعیانی

تحقيقات درباره مرگ دو مرد جوان که در استخر خانه ويلايي در شمال تهران به طرز مرموزي جان باخته بودند، از سوي کارآگاهان ادامه دارد.
مرگ مشکوک 2 جوان در استخر خانه اعیانی
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، روز اول فروردين‌ماه قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران کلانتري نياوران از مرگ مشکوک دو مرد جوان در استخر آبي در يک خانه ويلايي در منطقه نياوران با خبر و همراه تيمي از کارآگاهان جنايي راهي محل شد. 


مأموران در محل حادثه با جسد دو مرد جوان کنار استخر روبه‌رو شدند که لحظاتي قبل به طرز مرموزي در استخر آب جان باخته بودند. نخستين بررسي‌ها حکايت از آن داشت اين خانه متعلق به مرد پولداري است که براي گذراندن تعطيلات عيد نوروز به خارج از کشور رفته است. 


همچنين تحقيقات بعدي نشان داد يکي از فوت‌شدگان که مرد 25 ساله‌اي به نام ميلاد است، سرايدار اين خانه اعياني بوده که به همراه همسرش در اين خانه زندگي مي‌کند و ديگري هم دوست صميمي وي به نام آرين است که براي عيد ديدني همراه همسرش به  این خانه آمده بود.


مرد همسايه‌اي که به مأموران پليس خبر داده بود، گفت: لحظاتي قبل براي عيد ديدني از خانه‌ام خارج شدم که داخل کوچه با فريادهاي زني روبه‌رو شدم که مي‌گفت شوهرش داخل استخر خانه غرق شده است. بلافاصله به کمک او رفتم که مشاهده کردم در ته استخر دو جسد افتاده است.
 

 پس از اين شيلنگ آبي را که کنار استخر بود به درختي بستم و به داخل استخر رفتم که متوجه شدم اين استخر عمق زيادي ندارد و ثانيه‌هاي بعد جسد‌ها را به بيرون آوردم، اما وقتي عوامل اورژانس به محل رسيدند، اعلام کردند آنها فوت کرده‌اند.

 همسر مرد سرايدار هم گفت: امروز دوست صميمي شوهرم و همسرش براي مهماني به خانه ما آمدند. شوهرم و دوستش قصد داشتند در استخر شنا کنند به همين دليل به خانه رفتم تا براي آنها حوله بياورم، اما دقايقي بعد وقتي برگشتم با اين صحنه روبه‌رو شدم و ديدم که شوهرم و دوستش در آب غرق شده‌اند. سپس به داخل کوچه رفتم و از همسايه‌ها درخواست کمک کردم.


همسر آرين هم گفت: لحظه حادثه تلفن همراه شوهرم به داخل استخر افتاد. او به داخل استخر رفت و گوشي را بيرون آورد و تحويل من داد که ناگهان پايش سر خورد و به قسمت عميق استخر کشيده شد. پس از اين دوستش به کمکش رفت، اما او غرق شد و جان خود را از دست داد.


پس از اين حادثه پرونده به دستور قاضي منافي‌آذر براي تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان جنايي قرار گرفت. مأموران تحقيقات فني خود را براي روشن شدن زواياي پنهان اين حادثه آغاز کرده‌اند. ‌
انتهای پیام/ جام نیوز
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 429977
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *