۰

مشکل بزرگ پرسپولیس در راه عمان

دعوت از 7 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی سفر این تیم به عمان را با مشکل روبه رو کرده است.
مشکل بزرگ پرسپولیس در راه عمان
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، در شرایطی که شایعاتی مبنی بر لغو سفر پرسپولیس به کشور عمان مطرح شده است اما این باشگاه اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی سفر مذکور را لغو نخواهد کرد. اما در عین حال مشکلی بزرگ سد راه این تیم قرار گرفته است. 
باشگاه پرسپولیس از حدود یک ماه قبل لیست 26 نفره بازیکنانش برای دریافت ویزای عمان را صادر کرد اما حالا با توجه به اینکه 9 بازیکن این تیم (7 ملی پوش داخلی و دو ملی پوش خارجی) نمی توانند در تمرینات پرسپولیس شرکت کنند ابهاماتی ایجاد شده است.
باشگاه پرسپولیس نمی داند که از بین 7 ملی پوشی که کی روش به اردوی تیم ملی دعوت کرده است چند نفرشان خط می خورند و می توانند در سفر عمان همراه تیم باشند. از سوی دیگر با توجه به اینکه احتمال ماندگاری سوشا مکانی در فهرست نهایی تیم ملی وجود دارد و از طرفی لوبانف در اردوی تیم ملی کشورش خواهد بود، امکان دارد پرسپولیس در سفر عمان و دیداری که با تیم فوتبال العوربا خواهد داشت با مشکل دروازه بان روبه رو شود. 
ضمنا اگر 9 بازیکن پرسپولیس را غایبان سفر عمان تلقی کنیم این تیم با 17 بازیکن که اسکلت بندی اصلی این تیم را تشکیل نمی دهد راهی مسقط خواهد شد که این مساله قطعا خوشایند میزبان نخواهد بود. 
در همین زمینه باشگاه پرسپولیس قصد دارد از فدراسیون فوتبال بخواهد که تکلیف بازیکنان ملی پوش که در اردوی نهایی تیم ملی باقی خواهند ماند زودتر مشخص شود.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 429322
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *