۰

تحولات منطقه، نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است / زنجان، یکی از دژهای انقلاب اسلامی است

معاون ستادکل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه تحولات منطقه، نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: اگر امروز بر تن شرق و غرب لرزه افتاده است، بخاطر همین مجاهدت و ایثارگری های رزمندگان اسلام است.
تحولات منطقه، نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است / زنجان، یکی از دژهای انقلاب اسلامی است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از موج رسا, سردار سرلشکر مصطفی ایزدی شامگاه شنبه در اولین یادواره فرماندهان و 432 شهید غرب و شمالغرب استان زنجان با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه ازهرا(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه الزهرا(ع)، اولین شهیده حریم ولایت بودند.
وی با بیان اینکه جهاد یکی از درهای بهشت است که خداوند متعال بر روی بعضی از اشخاص می گشاید، افزود: بزرگداشت مقام شامخ شهدا کمتر از شهادت نیست.
معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه تمام ائمه در  طول زندگانی خویش برای زنده نگه داشتن کلمه لا اله الا الله تلاش کردند، خاطر نشان کرد: همه فرستادگان خداوند، فقط برای زنده نگه داشتن این کلمه طیبه مبارزه کردند و به توفیق شهادت رسیدند.
*انقلاب اسلامی ایران، تداوم انقلاب ناب محمدی است
سرلشکر ایزدی با بیان اینکه راه شهادت بر همگان باز است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، تداوم انقلاب ناب محمدی است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش ها است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، نشات گرفته از انقلاب سرخ اباعبدالله است.
معاون ستادکل نیروهای مسلح، انقلاب اسلامی ایران را، راه عبادت و معرفت دانست و خاطر نشان داشت: این مسیر همان مسیری است که، شهدا انتخاب کردند و در آخر به فیض شهادت نائل آمدند.
*راه شهدا، راه فلاح و انسان ساز است
سرلشکر ایزدی با بیان اینکه راه شهدا، راه فلاح و انسان ساز است، افزود: برای پویایی، توسل و تمسک به شهدا ضروری است.
وی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به واسطه مجاهدت های شهدا و امام خمینی (ره) در همه جای دنیا شناخته شده است، گفت: انقلاب اسلامی، تمام انسان های تشنه حقیقت را، در دنیا به دور خود جمع کرده است.
معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مشکلات یکی پس از دیگری در حال حل شدن است، بیان داشت: تمام این مشکلات به واسطه صبر و استقامت مردم حل شده است.
*تحولات منطقه، نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است
سرلشکر ایزدی با اشاره به اینکه تمام تحولات منطقه اعم از سوریه، لبنان، عراق و یمن نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: اگر امروز بر تن شرق و غرب لرزه افتاده است، بخاطر همین مجاهدت و ایثارگری های رزمندگان اسلام است.
*جنگ مذهب علیه مذهب، دسیسه استکبار جهانی است
وی با بیان اینکه جنگ مذهب علیه مذهب، دسیسه استکبار جهانی است، افزود: جنگ نیابتی بدین صورت است که، افراد سست ایمان را پیدا کرده و تفکرات پوچ و غیر واقعی را بر ذهن این اشخاص پیاده می کنند.
معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن در تلاش است از ظرفیت های داخل کشور در جنگ نیابتی استفاده کند، بیان کرد: با بصیرت و تقوای اللهی می توان از فتنه دشمن خارج شد.
*امروز جنگ، پشت خاکریز های فرهنگی ادامه دارد
سرلشکر ایزدی با بیان اینکه هنوز جنگ ادامه دارد، خاطر نشان داشت: امروز جنگ، پشت خاکریز های فرهنگی ادامه دارد.
وی با بیان اینکه دشمن برای نفوذ به داخل کشور و پست های کلیدی برنامه های مختلفی دارد، تصریح کرد: دشمن در طول این 37 سال هیچ کاری نتوانسته است بکند و بعد از این نیز نمی تواند کاری صورت دهد.
*امر به معروف یک واجب فراموش شده است
معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه امر به معروف یک واجب فراموش شده است، تصریح کرد: همه ما باید برای زنده نگه داشتن این فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم.
*زنجان یکی از دژهای انقلاب اسلامی است
سرلشکر ایزدی با بیان اینکه زنجان در طول هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خوش درخشید، ادامه داد: زنجان یکی از دژهای انقلاب اسلامی است.
گفتنی است، در پایان این مراسم از مقام شامخ سردار شهید منصور سودی، فرمانده اطلاعات و عملیات، سردار شهید طهماسب نوری، یکی از فرماندهان غرب کشور، سردار شهید ایوب کارگرزاده، فرمانده گردان ضربتی جندالله و سردار شهید مجتبی رهبری، یکی از فرماندهان گردان شمالغرب تقدیر به عمل آمد.
 انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب: 429154
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *