۰

امنیت مطلوب سیستان و بلوچستان نتیجه همکاری دستگاه‌های امنیتی است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات مناسب در سال 94 در حوزه امنیت و آرامش سیستان و بلوچستان گفت: این امنیت با همکاری دستگاه‌های امنیتی و حمایت مسئولان استانی تحقق یافته است.
امنیت مطلوب سیستان و بلوچستان نتیجه همکاری دستگاه‌های امنیتی است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری اظهار داشت: هدف از سفر به استان سیستان و بلوچستان بازدید از تعدادی پایگاه‌های مرزی و مقرهای انتظامی، پیگیری مصوبات و ابلاغ‌های صادر شده، برگزاری جلسه در فرماندهی انتظامی و پیگیری برنامه‌های سال قبل و سال آینده است.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر انجام بهتر مأموریت‌ها و حفظ آرامش و امنیت بیشتر در این منطقه افزود: با اقدامات بسیار مناسبی که توسط همکاران انتظامی، مرزبانی و کمک عزیزان سپاه پاسداران، ارتش، دستگاه‌های امنیتی و حمایت مسئولان استانی، ما اقدامات خوبی را در سال 94 در حوزه امنیت و آرامش استان شاهد بوده‌ایم.
این مقام ارشد انتظامی شرایط امنیتی استان سیستان و بلوچستان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش می‌کنیم که خلاء‌ها و کمبودهایی که همکاران انتظامی دارند را در این سفر برطرف کنیم.
گفتنی است فرمانده نیروی انتظامی پس از ورود به زاهدان برای بازدید عازم مناطق مرزی شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 428907
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *