۱

پلیس تهران به دنبال دو خانم خوشتیپ+ تصویر

ماموران پلیس اگاهی به دنبال زنان خلافکاری می‌گردند که دست به سرقت خودرو از داخل نمایشگاه‌ها می‌زدند.
پلیس تهران به دنبال دو خانم خوشتیپ+ تصویر
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از باشگاه خبر نگاران، در مورخه 01/10/1394 صاحب یک نمایشگاه خودرو با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت و طرح شکایت با موضوع "سرقت خودرو" عنوان کرد که یک دستگاه خودرو سواری Rio به شماره پلاک ایران 88/*** ط 53 از مقابل نمایشگاه خودروی وی ، توسط دو خانم و یک آقا سرقت شده است.


پرونده در اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ:  
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت خودرو" و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 

 

اظهارات صاحب نمایشگاه خودرو:  
صاحب نمایشگاه خودرو پس از حضور در اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: "ساعت 19:00 مورخه 30/09/1394 دو نفر خانم جوان با ظاهری آراسته داخل نمایشگاه شدند؛ پس از مدتی، آنها پرسیدند: "آیا خودروی ریو پارک شده در بیرون نمایشگاه فروشی است ؟" که من پاسخ دادم: "فروشی است". آنها از من درخواست بازدید خودرو را کردند و من نیز برای نشان دادن خودرو، بهمراه آنها از نمایشگاه خارج شده و به سمت خودرو ریو مورد نظر آنها رفتیم. نزدیکی های ماشین که رسیدیم ، سوئیچ را به آنها دادم تا خودشان پشت فرمان نشسته و خودرو را تست کنند ؛ نهایتا پس از بازدید خودرو ، بهمراه این دو خانم از ماشین پیاده شده و به داخل نمایشگاه بازگشتیم . پس از توافق بر سر قیمت خودرو به مبلغ 27 میلیون و 500 هزار تومان ، این دو خانم با طرح این ادعا که تا 5 دقیقه دیگر جهت خرید خودرو باز خواهند گشت از نمایشگاه خارج شدند؛ هنوز دقایقی از خروج این دو خانم از نمایشگاه نگذشته بود که مرد جوانی ابتدا نگاهی کوتاه به داخل نمایشگاه کرد و پس از آن سوار خودرو ریو شد و آنرا سرقت کرد !!! ".

 
بررسی تصاویر دوربین های مداربسته:  
با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته داخل نمایشگاه ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که این دو خانم جوان در یک لحظه با استفاده از غفلت صاحب نمایشگاه خودرو اقدام به سرقت سوئیچ خودرو کرده و پس از خروج از نمایشگاه ، سوئیچ را به مرد جوانی تحویل و خودشان با یک دستگاه خودرو کرایه ای از محل متواری شده و همدست آنها نیز به راحتی اقدام به سرقت خودرو Rio نموده است.
 
 
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد: " در ادامه رسیدگی به این پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهمین ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر بدست آمده از متهمین از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصاویر متهمین ( دو خانم جوان ) شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055603 در اختیار اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهـند".
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 427254
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *