۰

پرداخت حق حتی عصا زنان! +تصویر

رمقی در پاها نمانده، تکیه بر عصا با کمری خمیده و نگاهی معنادار، کوچه پس کوچه ها و خیابان ها را عصا زنان طی کرد تا با راهنمای عابران خود را به شهرداری رساند.
پرداخت حق حتی عصا زنان! +تصویر
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از پیام بشرویه -بخش سوژه های مردمی  ،رمقی در پاها نمانده، تکیه بر عصا با کمری خمیده و نگاهی معنادار، کوچه پس کوچه ها و خیابان ها را عصا زنان طی کرد تا با راهنمای عابران خود را به شهرداری رساند.
ابتدا کسی نمی دانست این سالمند 80 ساله بشرویه با یک برگه به دست به دنبال چه کسی و چه اموری آمده است عصا زنان درب  اتاق های شهرداری را یکی پس از دیگری طی می کرد تا اینکه با راهنمایی یکی از عوامل شهرداری به اتاق شهردار بشرویه رسید.
کارکنان شهرداری که ابتدا تصور کردند این پیرمرد 80 ساله برای بیان مشکل و یا گلایه ای امده است به او گفتند که می توانست با یک تماس تلفنی مشکل خود را ارجاء دهد تا سریعا رسیدگی شود و زحمت طی کردن مسافت را آن هم پای پیاده به خود ندهد.
 
به گفته مسئول روابط عمومی شهرداری بشرویه، این  سالمند 80 ساله که نخواست نامی از وی برده شود در پاسخ به کارکنان شهرداری فقط گفت: عوارضم را اینجا پرداخت کنم؟
 
خبرنگار ما به سراغ این سوژه رفت، وقتی از او سوال کردم، سنی از شما گذشته پرداخت عوارض دیگر چرا؟"با نگاهی معنادار گفت: حق الناس است!مگر من از این امکانات استفاده نمی کنم؟یا کارگران شهرداری هر روز صبح مشغول رفت و روب خیابان ها و نظافت شهر نیستند؟
 
او می گفت هر چه تلاش ها برای شهر بیشتر باشد شهرستان نیز بالنده تر است و شهرستان ما نیز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش هایی که انجام شده، با گذشته قابل مقایسه نیست که برای همه این خدمات هزینه شده است و ما نیز باید سهم خود را به شهرستانمان پرداخت کنیم.
 
پیرمرد گویا از قبل نیز به صورت دقیق طبق مبلغ عوارض پول ها را دسته بندی کرده وحتی تا خورده های آن را نیز در نایلونی جداگانه با برگه عوارضش گذاشته بود و اعتقاد داشت این پول را از سهم امور زندگی اش جدا کرده تا حق الناس وسط آن نباشد که سرانجام با تخفیف 30 درصد شهرداری برای عوارض این سالمند قانون مدار شهرستان بشرویه مبلغ عوارض وی محاسبه و پرداخت گردید.
 
حضور این سالمند 80 ساله شهرستان بشرویه در شهرداری برای پرداخت عوارض آن هم در دوره ای که گاها برخی پرداخت عوارض خود را به تعویق می اندازند و یا دلیلی بر پرداخت آن نمی بینید،امید به خدمت بیشتر را به کارکنان شهرداری بشرویه هدیه داد.

 
"حسین بلالی" با بازگویی این واقعه شیرین که صبح امروز در شهرداری بشرویه به وقوع پیوسته است با تقدیر از شهروندانی که در پرداخت حق اینگونه در تلاشند خاطر نشان کرد:سالمند 80 ساله شهرستان بشرویه برای پرداخت عوارض صبح از خانه خود بیرون آمده و عصازنان کوچه و پس کوچه ها را گذرانده تا بتواند به شهرداری برسد و این صحنه بارقه ای از امید را در دل تمام کارکنان شهرداری متبلور کرده تا بیش از گذشته در جهت خدمت به شهر همت کنند.
 
شهردار بشرویه افزود:پرداخت عوارض به موقع می تواند راهگشای شهرداری در انجام خدمات بهتر و سرعت در ارتقاء مبلمان شهری باشد.
 
به گزارش پیام بشرویه ، پرداخت حق الناس هنوز هم در رگ های جامعه جاری است و مردم خوب و فهیم همواره در تلاشند تا حق خود را به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کنند چه با حضور خود در صحنه های مختلف جامعه و حماسه سازی های جاودانه آنان چه در پرداخت حقوقات خود .
 

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 427210
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *