۰

انقلاب اسلامی، پیام دندان شکن اسلام نسبت به تشکیل اسرائیل بود

ناصر ابوشریف گفت: با وقوع انقلاب اسلامی، تمام محاسبات غرب برای سرکوب جهان اسلام بر هم ریخت. انقلاب اسلامی با چهار آرمان اساسی به پیروزی رسید که اولین آن اسلام و ارزش های اسلامی است، دیگری وحدت کلمه و اجتناب از تفرقه و دو عامل دیگر نیز استقلال طلبی و دشمنی با رژیم صهیونیستی، می باشند.
انقلاب اسلامی، پیام دندان شکن اسلام نسبت به تشکیل اسرائیل بود
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از مشهد پیام، شب گذشته به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، بزرگداشتی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مکان مسجد امام رضا(ع) این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، ناصر ابوشریف، مسئول جهاداسلامی فلسطین در ایران به همراهی جمهوری اسلامی به عنوان کشوری مهم، با فلسطین اشاره کرده و افزود: فلسفه حضور من در این مراسم تبیین جایگاه والای انقلاب اسلامی در دنیا برای شماست؛ بر همین اساس ما به نقش ایران در خصوص اسلام و امت اسلامی، اعتماد داریم.


وی در ادامه به تشریح استراتژی های چهارگانه ی جهان غرب برای مقابله با دنیای اسلام پرداخته و در توضیح این روند، حمله به عثمانی و تجزیه این کشور اسلامی را اولین پروژه در این راستا ارزیابی کرد. همچنین دومین پروژه جهان غرب در راستای سیاست نفوذ را ارائه ی فرهنگ و آیین جدید برای مردم و نسل جوان و در راستای زدودن روحیه مقاومت از جوامع دانست که این مهم بر عهده ی میسیونرها و مستشرقین است.

ابوشریف گفت: تلاش بعدی استکبار برای جلوگیری از احیای تمدن اسلامی، غارت اقتصادی این کشورهاست تا از این رهگذر توان اتخاذ سیاست های مستقل از این کشورها سلب شود. از منظر وی اقدام بعدی غربی ها و خاصه انگلستان در جهت مقابله با دول اسلامی، کاشتن اسرائیل در میان کشور های اسلامی به منظور ایجاد تفرقه بین مسلمین، می باشد.

این عضو جهاد اسلامی فلسطین، در تبیین اهمیت انقلاب اسلامی ایران توضیح داد: تمام دسیسه های فوق فقط توسط یک سد به نام «انقلاب اسلامی» خنثی شده است. انقلاب و در امتداد آن جمهوری اسلامی پاسخی فرهنگی به اقدامات غیر فرهنگی غربی ها در جهان اسلام و پیام دندان شکنی در مقابل تشکیل اسرائیل بود که توسط امام خمینی (ره) بنیانگذاری شد.

ابوشریف در ادامه بیان داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب، جریانات اسلامی به عنوان یک جریان سیاسی شناخته شده نبودند و دین از سیاست جدا بود فلذا بسیاری از جریانات غرب ستیز، ناشی از ایدئولوژی مارکسیستی بود و انقلاب اسلامی باعث شد مسلمانان دریابند که می توان با تکیه بر شعارهای اسلامی، علیه جهان غرب به مبارزه برخیزند.

وی خاطرنشان کرد: غربی ها در دهه ی ۱۹۷۰ به منظور مقابله با بلوک شرق، گرداگرد شوروی حکومت هایی همسو با خود بر سر کار آوردند که از آن به"کمربند امنیتی" تعبیر می کردند و مهم ترین نقش را در این میانه، ایران به عنوان ژاندارم منطقه، برعهده داشت که با وقوع انقلاب اسلامی، تمام محاسبات غرب برای سرکوب جهان اسلام بر هم ریخت. انقلاب اسلامی با چهار آرمان اساسی به پیروزی رسید که اولین آن اسلام و ارزش های اسلامی است، دیگری وحدت کلمه و اجتناب از تفرقه و دو عامل دیگر نیز استقلال طلبی و دشمنی با رژیم صهیونیستی، می باشند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 426904
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *