۰

سامانه "سحاب" در دانشگاه شهید بهشتی راه‌اندازی می‌شود

معاون علمی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر سامانه حمایت از ایده‌های بسیجیان جامعه پزشکی (سحاب) امروز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه‌اندازی می‌شود.
سامانه "سحاب" در دانشگاه شهید بهشتی راه‌اندازی می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، دکتر عیسی مالمیر در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی، درباره راه‌اندازی سامانه سحاب در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و با توجه به تغییر رویکرد معاونت علمی سازمان بسیج جامعه پزشکی از ارائه خدمات علمی به حمایت از ایده پردازی و تبدیل آن به پدیده، سامانه سحاب (سامانه حمایت از ایده‌های بسیجیان در بسیج جامعه پزشکی) به مناسبت دهه مبارک فجر راه‌اندازی می‌شود؛ این طرح با همکاری قرارگاه شیخ بهایی سپاه پاسداران استان تهران تاسیس و اجرایی شده است.

وی در ادامه افزود: این سامانه به شکلی طراحی شده که ایده‌های بسیجیان از نظر ایده گروه‌های آموزشی در سراسر کشور را به شکل  برخط به دبیرخانه حمایت از ایده‌ها ارسال خواهد کرد.

 معاون علمی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان اولین دانشگاه امروز از سامانه سحاب بهره‌مند خواهد شد و این سامانه به ترتیب در سایر دانشگاه‌ها نصب و راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 426335
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *