۰

هاشمی،سید حسن را برای خود می خواهد نه انقلاب

جواد کریمی قدوسی گفت: سیاست های هاشمی رفسنجانی تا این لحظه همه مغایر با سیاست های حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی بوده است.
هاشمی،سید حسن را برای خود می خواهد نه انقلاب
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، "جواد کریمی قدوسی"، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار در خصوص اظهارت هاشمی رفسنجانی علیه شورای نگهبان گفت: درباره شخصیت جناب هاشمی همین بس که ایشان از ابتدای انقلاب یکی از نکات برجسته ای که در زندگی سیاسی اش مورد توجه شخص خود ایشان واقع شده این بوده که همیشه افکار وسیاست خود را قبل از اینکه بر زبان بیاورند سعی کرده در چهره دیگری و لباس و زبان دیگران بیان کنند.
وی اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب ما شاهد مسائل بسیار مهمی در حوزه تفکر سیاسی و سبک و منش هاشمی بوده ایم، کسی که مهندس بازرگان که نماد تفکر لیبرالی بود در ابتدای پیروزی انقلاب بعنوان نخست وزیر به ملت تحمیل کرد شخص هاشمی رفسنجانی بود.
این نماینده مجلس افزود: بعد از قضایای بنی صدر باز کسی که میر حسین موسوی را دو دوره ریاست جمهوری رهبر معظم انقلاب بعنوان نخست وزیر به نظام تحمیل کند شخص هاشمی رفسنجانی بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: کسی که در هشت سال زمام امور دولت سازندگی را به دست گرفت و با بکارگیری عناصر لیبرال در دو کابینه، سیاست های فرهنگی مخل ارزش های اسلامی و وابستگی اقتصادی به غرب وبدهی های سنگین به کشورهای غربی و باز شدن جریان غربگرا انجام داد شخص هاشمی رفسنجانی بود.
کریمی قدوسی بیان کرد: بعد از هشت سال ریاست جمهوری هاشمی عده ای تلاش کردند تا ریاست جمهوری وی مادام العمر شود و بعد از اینکه امکانش منتفی شد کسی که باز انتخابات را معماری کرد و به موقع از پشت خنجر خود را به اقای ناطق نوری فرو کرد و خاتمی به ریاست جمهوری رسید، باز هم شخص هاشمی بود.
وی خاطرنشان کرد: کسی که آن اتاق فکر مرکز استراتژیک ریاست جمهوری دولت خود را در دولت خاتمی با محوریت حجاریان ها ادامه داد و آن فتنه های گسترده را به وجود آورد و آن انحراف ها در دولت خاتمی شکل گرفت با پشتوانه فکری شخص هاشمی رفسنجانی صورت گرفت.
این نماینده مجلس اضافه کرد: بعد از هشت سال دولت اصلاحات که مردم یک گزینه متفاوتی را از گزینه های قبلی انتخاب کردند،باز هاشمی از اخلال در سیستم اجرایی دست بر نداشت، به خصوص در حوزه مسائل اقتصادی و بانکی و در نهایت در سال دوم دولت دهم توانست بنگاه اقتصادی را با سرمایه های اقتصادی که در نفت و بانک ها داشتند فضای خاصی را در مسائل اقتصادی تحمیل کردند و متأسفانه احمدی نژاد هم مقداری با او همراهی کرد و فضا برای انتخابات ریاست جمهوری آماده شد باز شخص هاشمی بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اشاره کرد: در این دولت هم شاهدیم که باز شکل ایشان در آوردن روحانی و موقعیت آن و نیز پدرخواندگی این دولت کاملا مشهود است، پس اگر در کارنامه وی بنگریم چهره هایی مثل بازرگان ها، خاتمی ها، کروبی ها، موسوی ها، ناطق نوری و روحانی همه به یک نحوی اسباب و دستمال دست جناب هاشمی شده اند.
کریمی قدوسی عنوان کرد: موقعی که او نفع خود را از این افراد برده و احساس کرده کارایی ندارند مچاله و آنها را رها کرده است.
وی تصریح کرد: متاسفانه هاشمی می خواهد اینبار این روش را پشت سر نوه حضرت امام راحل اجرا کند و چهره ای از بیت امام را به میدان آورده تا همان سیاست های گذشته را این دفعه با نام حضرت امام(ره)ادامه داده و در حقیقت از این نام مقدس  سوء استفاده کنند.
این نماینده مجلس گفت: سیاست های هاشمی رفسنجانی تا این لحظه همه مغایر با سیاست های حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی بوده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی حتی یک ذره دل برای سید حسن و امام راحل نمی سوزاند و اگر امروز کسی مثل سیدحسن را جناب هاشمی بلند می کند جز اجرای برنامه خود چیز دیگری در ذهن ندارد.
کریمی قدوسی افزود: در واقع هاشمی رفسنجانی با این اظهارات به دنبال چالش های جدید برای انتخابات است که متأسفانه در گذشته و در فتنه 88 نقش برجسته و رهبری ایشان را در فتنه دیده ایم.
وی تأکید کرد: در چنین موقعی نیز بنای بر چنین کاری دارند منتها افکار عمومی را مهندسی می کنند تا نسبت به امام راحل که مردم حساسیت و احترام دارند تنش هایی را ایجاد کنند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی به دنبال احیای چهره تخریب شده خود در بین مردم است و در این زمینه خود را پشت سر بیت امام راحل مخفی کرده و از بیت امام برای مقاصد خود خرج می کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد:رفتار هاشمی دربه میدان کشاندن افراد در جهت منافع خود ادامه دارد و با آوردن افراد نزدیک به بیت امام بعنوان یک ابزاردر جهت مسائل مورد دلخواه خود از آنها سو استفاده می کند،هاشمی این افراد را برای خود می خو.اهد نه پیشرفت مقاصد انقلاب اسلامی ایران.
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 426136
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *