۰

برخورد پراید با بلوک‌های سیمانی در جاده قدیم کرج و محبوس شدن سرنشینان/ تأخیر اورژانس و آتش‌نشانی برای امدادرسانی

امروز صبح در جاده قدیم کرج یک خودروی سواری با بلوک‌های سیمانی برخورد می‌کند که به دنبال این حادثه سرنشینان در داخل خودرو محبوس می‌شوند و تیم‌های امدادی متاسفانه با تاخیر در سر صحنه حضور می‌یابند.
برخورد پراید با بلوک‌های سیمانی در جاده قدیم کرج و محبوس شدن سرنشینان/ تأخیر اورژانس و آتش‌نشانی برای امدادرسانی
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ‌، در مورد تصادفی که امروز صبح در جاده قدیم کرج به وقوع پیوست اظهار داشت: ساعت ۶:۱۰ صبح یک خودروی سواری پراید که در مسیر شرق به غرب به جاده قدیم کرج در حال حرکت بود در کیلومتر 16 با نیوجرسی و بلوک‌های سیمانی داخل دور گرد کلاهدوز برخورد و تصادف می‌کند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در اثر این تصادف راننده و دو نفر از سرنشینان به دلیل شدت خسارت وارده مجروح  و در داخل خودرو محبوس می‌شوند.
سرهنگ مرادی ادامه داد: تیم گشتی پلیس راهور که در حین گشت‌زنی در محدوده بوده تصادف را رویت کرده و قبل از اعلام خبر به سامانه 110 این تصادف توسط تیم کارشناسی پلیس راهور بازدید می‌شود.
این مقام ارشد راهور فاتب علت تصادف را بی‌احتیاطی از جانب راننده پراید به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه تشخیص داد.
لازم به ذکر است که بر اساس گزارش شاهدان عینی در سر صحنه به خبرنگار انتظامی فارس، متاسفانه تیم آتش‌نشانی و واحدهای اورژانس با تاخیر در سر صحنه حاضر شدند.
بر پایه اطلاعات به دست آمده از شاهدان عینی حاضر در صحنه وقوع این حادثه تیم آتش‌نشانی راس ساعت 6:45، واحد اول اورژانس 6:40، واحد دوم اورژانس 6:55 و واحد سوم اورژانس 7:15 به محل تصادف رسیدند که نشان از تأخیر این واحدهای امدادی برای رسیدن به حادثه دیدگان را دارد.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 424251
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *