۰

لزوم تعاملات بیشتر دانش‌آموزان با کتابخانه‌های مهرستان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهرستان بر تعاملات بیشتر دانش‌آموزان با کتابخانه‌های این شهرستان تاکید کرد.
لزوم تعاملات بیشتر دانش‌آموزان با کتابخانه‌های مهرستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، صبح امروز مدیران و کارمندان آموزش و پرورش مهرستان از کتابخانه عمومی عترت النبی(ص) این شهرستان بازدید کردند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهرستان در این بازدید تعامل با آموزش و پرورش را گامی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه دانست و افزود: با توجه به فصل امتحانات برقراری ارتباط  سازنده با مدیران و مربیان برای تشویق و ترغیب دانش آموزان به مطالعه از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کافی داشته باشیم.
میراحمدهاشم‌زهی بیان داشت: کتاب و کتابخوانی به گروهی خاص تعلق نداشته و ندارد و همه افراد باید با کتاب زندگی کنند و مطالعه و کتابخوانی باید به عنوان یک نیاز و احساس دایمی لازم و روزانه در میان عموم رایج و مطرح باشد تا افراد جامعه به مطالعه ترغیب و فرهنگ کتاب و کتابخوانی رواج یابد.
وی در زمینه تعداد کتاب‌ها، وضعیت فعلی کتابخانه، نحوه جستجوی کتاب، شرایط عضویت، توضیحاتی بیان کرده و خواستار تعاملات بیشتر بین مدارس و کتابخانه‌های سطح شهرستان شدند.
مدیر آموزش و پرورش مهرستان نیز ‌گفت:‌ دانش آموزان که بیشترین افراد جامعه را تشکیل می دهند شایسته است با تعامل بین اولیای، آموزش و پرورش و کتابخانه بتوانند از امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کرده که این امر موجب توسعه فرهنگی جامعه می‌شود.
محمدعارف بهرامی خاطرنشان کرد: با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی مهرستان برای مدارس یک رابط کتابخانه انتخاب خواهیم کرد.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 423428
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *