۰

مرکز اسناد و کتابخانه‌های ملی در راستای تقویت همدلی گام برمی‌دارد

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه‌های ملی سیستان و بلوچستان گفت: مرکز اسناد و کتابخانه‌های ملی در راستای تقویت همدلی با هدف پویایی و بالندگی فرهنگی گام برمی‌دارد.
مرکز اسناد و کتابخانه‌های ملی در راستای تقویت همدلی گام برمی‌دارد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، قاسم سیاسر صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: همایش راهکارهای تقریب اقوام و مذاهب سیستان و بلوچستان با همکاری دانشگاه پیام نور استان در راستای منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود و پیام اصلی آن حفظ وحدت و همدلی و وفاق ملی است.
وی گفت: این همایش در راستای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین مرکز اسناد و کتابخانه‌های ملی و دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان که یکی از بندهای این تفاهم است برگزار می‌شود.
رئیس مرکز اسناد و کتابخانه‌های ملی سیستان و بلوچستان با تاکید بر مزایایی تنوع قومی در این استان، گفت: نهادهای فرهنگی سیستان و بلوچستان باید در راستای همدلی و انسجام مردم به صورت مشترک کارهای زیادی انجام دهند.
سیاسر با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی برگزاری همایش راهکارهای تقریب اقوام و مذاهب سیستان و بلوچستان تذکر، یادآوری و حفظ همبستگی است گفت: مرکز اسناد و کتابخانه‌های ملی سیستان و بلوچستان بسترهای مناسبی را برای تبلور آثار فرهنگی فراهم کرده است.
وی گفت: تنوع قومی و فرهنگی از ویژگی‌های سیستان و بلوچستان است که باید از این مهم نهایت استفاده را در راستای تقویت وحدت و همدلی و نشان دادن این مهم به همگان استفاده کرد.
رئیس مرکز اسناد و کتابخانه‌های ملی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزاری این گونه همایش‌ها سمت و سو را نشان می‌دهد و کمک می‌کند تا راه درست را پیدا کنیم و در این همایش مبنای ما بر این است تا از حضور اقوام و مذاهب مختلف استفاده و در راستای تقویت وحدت گام برداریم.
گفتنی است، همایش راهکارهای تقریب اقوام و مذاهب سیستان و بلوچستان در روز 11 بهمن ماه در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 425538
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *