۰

برگزاری نخستین همایش استانی تجلیل از جوانان و نخبگان در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در روز 26 دی ماه جاری نخستین همایش استانی تجلیل از جوانان و نخبگان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
برگزاری نخستین همایش استانی تجلیل از جوانان و نخبگان در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی‌اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان، اظهار کرد: در روز 26 دی ماه نخستین همایش استانی تجلیل از جوانان و نخبگان استان برگزار می‌شود.
استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به مسئولان، افزود: نقش جوانان را باید در تصمیم‌گیری‌ها پر رنگ کرده و با فرصت دادن آنها را برای مدیریت آینده کشور آماده کنید.
این مسئول ادامه داد: باید فاصله خود را با جوانان کم کرده و به طرح‌ها و پیشنهادات آنها توجه بیشتری داشته باشیم.
وی گفت: مدیران باید زمینه پذیرش کارهای بزرگ را از سوی جوانان فراهم کرده و ایجاد اشتغال، تسهیل امور ازدواج، تحصیل را با دغدغه بیشتر پیگیری کنند.
هاشمی تاکید کرد: جوانان سرمایه‌های اصلی کشور را تشکیل می‌دهند باید در محوریت برنامه‌ریزی مسئولان قرار گیرند.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: حضور جوانان نخبه و صاحب‌نظر به صورت دوره‌ای در جلسات ساماندهی امور جوانان در دستور کار مدیران قرار گیرد.
این مسئول ادامه داد: طرح گردشگری هویتی جوانان که در جلسه ملی با حضور وزیر ورزش و جوانان از سوی استانداری سیستان و بلوچستان مطرح شد مورد تصویب قرار گرفت و برای اجرا به استانها ابلاغ شده شده است، این طرح در استان ما نیز به منظور شناسایی آثار تاریخی و هویتی به زودی با حضور جوانان اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 423035
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *