۰

اهدای 218 سرویس جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های سیستانی

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان از برگزاری جشن بزرگ ازدواج در زهک و اهدای 218 سرویس جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‎های جوان سیستان خبر داد.
اهدای 218 سرویس جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های سیستانی
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، رضا شهرکی صبح امروز در مراسم اهدای 218 سرویس جهیزیه به 218 زوج خانواده امداد زهک که با حضور سردار ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‎زدایی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: جوانان ما باید سیره و روش حضرت رسول (ص) و حضرت خدیجه را الگوی زندگی خود قرار دهند.
وی با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در جامعه نیز گفت: سیستان و بلوچستان پایین‎ترین آمار طلاق را داشته اما هم‎اکنون با توجه به شرایط جامعه امروز آمار طلاق در این استان نیز رو به افزایش است.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: یکی از مهم‎ترین دلایل آمار افزایش طلاق انتخاب الگوی اشتباه در زندگی است که دشمن تلاش دارد از این طریق به نهاد خانواده نفوذ کند.
شهرکی گفت: اهداف ازدواج در جامعه تغییر پیدا کرده و سطح توقعات نیز بالا رفته که در این راستا باید جوانان به سمت ساده زیستی بروند و الگوی زندگی خود را از فرهنگ درون اسلام انتخاب کنند.
وی با اشاره به آسیب ماهواره نیز گفت: دشمن برنامه دقیق و منسجمی برای فروپاشی نهاد خانواده‎های ایرانی دارد که جوانان ما باید برای حفظ و نگهداری زندگی خود بیش از پیش تلاش کنند.
شهرکی از قرارگاه محرومیت‎زدایی سپاه و موسسه خیریه و مرکز نیکوکاری حضرت رقیه (س) قدردانی کرد.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 422979
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *