۰

ثبت نام چهارمین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ثبت نام چهارمین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت به صورت الکترونیکی آغاز و تا هشتم دی ماه ادامه دارد.
ثبت نام چهارمین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در سیستان‌وبلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، محمد جهانتیغی اظهار داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند تا تاریخ هشتم دیماه در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند تا تاریخ 23 دیماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
جهانتیغی در خصوص زمان برگزاری چهارمین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت به صورت الکترونیکی بیان داشت: تاریخ برگزاری این آزمون در بازه زمانی تعیین شده که زمان و مکان دقیق آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون مشخص می‌شود.
وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون‌های عملی شرکت کنند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی مراکز برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.
جهانتیغی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند می‌توانند به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس برقرار کنند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 422698
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *