۰

وقف احسانی ماندگار در جهت خدمت به نیازمندان است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با اشاره به جایگاه وقف در اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر گفت: وقف احسانی ماندگار در جهت خدمت به نیازمندان است.
وقف احسانی ماندگار در جهت خدمت به نیازمندان است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، رسول راشکی امروز در زاهدان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در سه حوزه امداد و نجات، جوانان و داوطلبان در حال فعالیت است که حوزه داوطلبان با شعار «داوطلبان حلقه اتصال نیاز نیازمندان، توان توانمندان» متشکل از خیران خدادوست که به صورت داوطلبانه با جمعیت هلال احمر همکاری صمیمانه و نزدیکی دارند که این باعث دلگرمی است.
وی موارد متعدد موهوبه داوطلبان خیّر جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان در سال‌های قبل از انقلاب را هشت مورد زمین به متراژ 28 هزار و 787 مترمربع به جمعیت هلال احمر در سطح استان اعلام کرد.
راشکی گفت: بعد از انقلاب نیز هفت مورد زمین به متراژ 20 هزار و 200 مترمربع به جمعیت هلال احمر در سطح استان هبه شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از نیت خیر داوطلبان نوعدوست سراسر استان پهناور سیستان و بلوچستان ترویج فرهنگ وقف و هبه را جزء وظایف هر نهاد مردمی دانست.
وی گفت: جمعیت هلال احمر با اهداف انسان‌دوستانه و صلح‌طلبانه آمادگی خدمت‌رسانی بی‌منت در سراسر شهرها و روستاهای استان را دارد و از تمام ظرفیت انسانی و زیربنایی خود برای رسیدن به اهداف عالی استفاده خواهد کرد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 422403
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *